سونی دعوتنامه‌ی کنفرانس ۳ اسفند خود را ارسال کرد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با ورود به سال نوی میلادی و پشت سرگذاشتن نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی با همان CES، همگان در انتظار آغاز به کار کنگره‌ی موبایل بارسلون هستند. حال با نزدیک شدن به این نمایشگاه، سونی دعوتنامه‌ی مراسم خود را ارسال کرده که نشان از برگزاری آن در ۲۲ فوریه یا سوم اسفندماه دارد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان برگزاری MWC 2016، کمپانی‌هایی که برای این گردهمایی جهانی برنامه‌ریزی کرده‌‌اند، دعوتنامه‌های خود را برای این مراسم ارسال می‌کنند. سونی نیز از قافله عقب نمانده و دعوتنامه‌ی خود را برای برگزاری کنفرانس خود در سوم اسفندماه ارسال کرده است. در صورتی که به خاطر داشته باشید، سال گذشته در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی به ترتیب گوشی‌های هوشمند خود همچون گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و وان ام ۹ را معرفی کردند.

هنوز مشخص نیست که سونی در جریان برگزاری این کنفرانس چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد. ژاپنی‌ها‌ در جریان نمایشگاه IFA 2015 از گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا زد خود رونمایی کردند. خانواده‌ی سری اکسپریا زد ۵ این کمپانی شامل نسخه ی معمولی، پریمیموم و کامپکت این محصول می‌شود. سونی پیش از این در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون نیز گوشی‌های هوشمندی از سری زد را معرفی کرد، اما این موضوع مربوط به زمانی بود که ژاپنی‌ها سیاست معرفی دو پرچمدار در سال را دنبال می‌کردند.

شاید در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون شاهد رونمایی از چند نسخه از میان‌رده‌های سونی باشیم که برای مثال می‌توان به اکسپریا سی ۶ اشاره کرد. ال‌جی و سامسونگ نیز در این نمایشگاه نسل جدید پرچمداران خود را رونمایی خواهند کرد. جی ۵ و گلکسی اس ۷ را باید پرچمداران سال جاری میلادی کره‌ای‌ها خواند. ال‌جی پیش‌تر دعوتنامه‌های خود برای این کنفرانس را ارسال کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات