تماشا کنید: شیوه کار یک پهپاد شکارچی

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه آمریکایی‌ها تاکنون قانون‌هایی را برای به پرواز درآوردن پهپاد‌ها به وجود آورده‌اند تا از نقض حریم‌‌های خصوصی دفاع کنند اما آنچنان در این زمینه تاکنون موفق نبوده‌اند. در ادامه از پهپادی حرف خواهیم زد که می‌خواهد نقش پلیس پهپاد‌ها را بازی می‌کند. با  زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

یک تیم در دانشگاه تکنولوژی میشیگان یک پهپاد ساخته که می‌تواند پهپاد‌های دیگر را با توری شکار کند. این پهپاد اصلا شباهتی به پرنده‌ها ندارد و فقط یک پهپاد دیگر است که از قابلیت‌های متداول مثل سرعت و ارتفاع لازم مثل باقی پهپاد‌ها برخوردار است. این تیم نام پهپاد جالب خود را "Robotic Falcon" گذاشته‌اند.

اگر یک پهپاد برای ایجاد خطر ساخته شده باشد با شلیک به آن فقط ریسک ماجرا افزایش پیدا می‌کند و حتی ممکن است درون این پهپاد بمب یا مواد دیگری جاسازی شده باشد. به همین دلیل پهپاد پلیسی که ساخته شده به خوبی می‌تواند پهپاد را در تور خود بگیرد و بدون اینکه آن را به زمین بیاندازد آن را با خود به محل دیگری حمل کند.

این پهپاد جالب طیف وسیعی را برای پرتاب تور و گرفتن پهپاد‌های دیگر پوشش می‌دهد و در اکثر موارد کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم ویدیوی طرز کار این پهپاد را در زیر مشاهده کنید:

لینک دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات