پیام تبریک دکتر واعظی: به فرجام رسیدن برجام آغاز یک راه تازه است

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
بالاخره پس از سال‌ها مذاکره، برجام به فرجام رسید و تحریم‌های اتحادیه‌ی اروپا و آمریکا از سر ملت ایران برداشته شد. در این راستا دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیام تبریکی را منتشر کرده‌ که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مردم ایران و مقام معظم رهبری (حفظه الله)، به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام را تبریک گفت.

متن پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح ذیل است:

اکنون که به یاری خداوند متعال و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و انتخاب آگاهانه‌ی شما مردم عزیز در حماسه سیاسی خرداد ۹۲ و صبر و مقاومتتان در طول این دو سال و اعتماد همیشگی‌تان به فرزندان انقلاب در عرصه‌ی سیاست‌خارجی و مذاکره به بار نشست و بر جام به فرجام رسید، برخود لازم می‌دانم ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان، از شما ملت بزرگ ایران وتیم خستگی‌ناپذیر هسته‌ای و دولت تدبیر و امید تشکر و قدردانی کنم. بلاشک این دستاورد ملی و غرورآفرین حاصل دسترنج این ملت و نتیجه‌ی صبر و مقاومت و همبستگی دولت و ملت و پشتیبانی شما مردم شریف از خدمتگزاران خود در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری(حفظه الله) است.

این فرجام خوش حقیقتا خون بهای شهیدان والا مقامی هسته‌ای است که در راه سربلندی ایران سنگر علم و دانش را برگزیدند و مقاومت و ایستادگی این دانشمندان مواضع به حق و صلح‌آمیز هسته‌ای کشور به قیمت جان‌شان در این راه تمام شد و امروز باید ضمن نثار بهترین درود و سلام بر روان پاک آنها ، با خود عهد ببندیم که ذره‌ای از آرمان‌های آن شهدای والامقام عقب نمی‌نشینیم و همواره در راه و خط این شهدا که همان راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشان نظام است خواهیم ماند.

اطمینان دارم که این تصمیم سرنوشت ساز تاریخی می‌تواند موجب عزت و سربلندی و رفاه و آرامش و همزمان ارتقاء جایگاه و عظمت ایران عزیزمان که خانه‌ی همه ما ایرانیان است را تحت عنایات الهی فراهم نموده و دوران سخت و تلخ گذشته که با بی‌عدالتی و سوء نیت بر این ملک و کشور سایه افکنده بود، برای همیشه رخت بربندد.

به فرجام رسیدن بر جام آغاز یک راه تازه است . راهی که مسیری جدید را در توسعه‌ی کشور فراهم خواهد ساخت و لازم است با همدلی و همزبانی بین همه‌ی مردم و دلسوزان انقلاب و کشور ، از شرایط به وجود آمده بعد از برجام و رفع تحریم‌ها حداکثر استفاده را ببریم و عقب ماندگی‌های برخی حوزه‌ها را که شرایط تحریم باعث گردیده بود جبران نماییم. نخبگان و فعالان بخش‌های دولتی و غیر دولتی با تدبیر و عقلانیت بکوشند تا حلاوت این سرانجام به کام ملت شیرین‌تر شود. امروز وظیفه‌ی همه ما در بخش‌های دولتی و غیر دولتی آن است که از شرایط به وجود آمده در جهت توسعه و آبادانی کشور ، اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسایش و رفاه مردم عزیز و بزرگوار ایران نهایت استفاده را برده و بدانیم که حق مردم ایران همیشه بیشتر از آن چیزی است که ارائه می‌دهیم.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از رهبری عزیز و گرانقدر ، ریاست محترم جمهوری ، تیم مذاکره کننده هسته‌ای ، هیات دولت و مهم‌تر از همه مردم بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی ، که بار دیگر با ایستادگی خود برگ زرینی را در جریان جهانی رقم زدند ، این پیروزی بزرگ را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و کرامت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت منتخب مردم را خواهان و خواستارم.

محمود واعظی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات