با میکروباس الکتریکی فولکس واگن بیشتر آشنا شوید

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
فولکس واگن پیش‌تر از میکرو باس الکتریکی جدیدش با قابلیت شارژ سریع رونمایی کرد که طبق ادعای سازنده‌ی آن، توانایی پیمایش ۶۰۰ کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از قابلیت‌های ویژه‌‌ی این خودرو خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

زمانی که به نقض قوانین زیست محیطی محکوم می‌شوید، بهترین راه جبران آن، ارائه‌ی محصولات دوستدار محیط زیست است. فولکس واگن نیز همین روند را پیش گرفته است. باد‌-ای (BUDD-e) نام میکروباس مفهومی جدید فولکس واگن است که از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.

خودروی برقی فولکس واگن باد-ای

یکی از قابلیت‌های این خودرو امکان اتصال آن به شبکه‌ی اینترنت اشیاء است و کنترل لوازم منزل از داخل خودرو را برای سرنشینان ممکن می‌کند. اما قابلیت اصلی این خودرو تکنولوژی MEB یا پلتفرم الکتریکی ماژولار است که طبق ادعای فولکس واگن، باد‌-ای به واسطه‌ی این تکنولوژی در مدت زمان ۱۵ دقیقه ۸۰ درصد شارژ خواهد شد. همچنین تکنولوژی سوپرشارژ توانایی شارژ ۵۰ درصد از باتری‌ خودرو‌های این شرکت در مدت زمان ۲۰ دقیقه را دارد.

خودروی برقی فولکس واگن باد-ای

فولکس واگن در خصوص باد‌-ای اعلام کرد که تکنولوژی MEB باعث کو‌چک‌تر شدن اندازه‌ی باتری‌های این خودرو شده است و اکنون با تعبیه شدن این باتری‌های در کف خودرو، فضای بیشتری برای سرنشینان و موتورهای الکتریکی ایجاد شده است. نکته‌ی مهم در خصوص میکرو باس باد-ای، توانایی پیمایش ۶۰۰ کیلومتر مسافت با یک بار شارژ است. 

خودروی برقی فولکس واگن باد-ای

در کابین باد‌-ای تکنولوژی Active Info Display داشبورد خودرو را به نمایشگر غول‌پیکری تبدیل می‌کند تا سرنشینان بتوانند باوجود اتصال گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود به آن، از سایر امکانات سرگرمی این سیستم نیز بهره ببرند؛ امکان اتصال به شبکه‌ی اینترنت هوشمند منازل نیز وجود دارد. این سیستم اطلاعاتی و چندرسانه‌ای از دستورات صوتی، ژست‌های حرکتی و حالت لمسی نیز پشتیبانی می‌کند.

خودروی برقی فولکس واگن باد-ای

در خلال معرفی این خودرو، تعدادی از قابلیت‌های آن در زمینه‌ی اینترنت اشیاء به نمایش گذاشته شد. قابلیت باز کردن درب منزل از داخل خودرو و فعال‌سازی دوربین یخچال جهت بررسی مواد مورد نیاز، برای عموم به نمایش درآمد. طبق اعلام فولکس واگن این خودرو در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات