لغو تحریم‌ها هم قدرت بیرون راندن خودروهای چینی از ایران را ندارد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران شرکت‌های خودروساز ایرانی با اشاره به ایجاد جنگ قدرت در بازار خودروی ایران پس از لغو تحریم‌ها پیش بینی کرد که خودروهای چینی در بازار ایران ماندگار خواهند بود و محصولات اروپایی را تحت تاثیر قرار خواهند داد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در آستانه لغو تحریم‌ها و اجرای برجام، امیرحسین یزدانی، معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در مورد بازار خودرو در دوران پساتحریم اعلام کرد که شرکای چینی خودروسازان داخلی و به دنبال آن خودروهای چینی در بازار ایران ماندگار خواهند بود چراکه حتی با ورود شرکت‌های مطرح اروپایی، شاهد جنگ قیمت هستیم و این قیمت تولیدات چینی است که سایرین را تحت شعاع قرار می‌دهد.

یزدانی درباره‌ی خودروهای چینی و شراکت ایرانی‌ها با این خودروسازان گفت:

سرعت پیشرفت خودروسازان چینی در تولید، کیفیت، طراحی و حتی تنوع بسیار چشمگیر است و ما شراکت خود را با چینی‌ها ادامه خواهیم داد. تاکنون منطقی‌ترین قیمت گذاری خودروهای چینی را برای محصولات و تولیدات کرمان موتور داشته‌ایم و خودروهای تولیدی با حداقل سود یعنی سود متعارف به بازار کشور عرضه شده‌اند.

معاون کرمان‌خودرو در مورد حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر خودروساز دنیا برای حضور در ایران و تاثیر رقابت چینی‌ها با این شرکت‌ها توضیح داد:

مذاکرات و رایزنی‌های بسیاری برای مشارکت با خودروسازان مطرح جهان انجام شده اما هنوز هیچ قرارداد و توافق رسمی صورت نگرفته است. با ورود خودروسازان بزرگ به ایران باز هم چینی‌ها در بازار ایران حضور چشمگیری خواهند داشت چراکه این خودروهای چینی هستند که برنده جنگ قیمتی در کلاس‌های خودرو مختلف خواهند بود. در چند سال اخیر توانستیم با همکاری شرکای چینی خود هم تنوع محصولات را در بازار افزایش دهیم و هم میزان رضایتمندی مشتریان را از محصولات و خدمات پس از فروش خود بالا ببریم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات