گوشی میان رده Honor 5x هواوی اندروید مارشملو را دریافت می‌کند

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
معمولا دریافت آخرین بروزرسانی‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزار‌های فوق‌العاده قوی را از دستگاه‌های پرچم‌دار برند‌ها انتظار داریم. اما هواوی با سری آنر خود می‌خواهد خلاف همه این گفته‌ها را ثابت کند.
تبلیغات

هواوی به زودی اندروید نسخه شش را برای گوشی هوشمند Honor 5X خود منتشر خواهد کرد که جامه‌ای از رابط کاربری مخصوص این کمپانی با نام EM UI و نسخه 4 آن را پوشانده است. این رابط کاربری مخصوص هواوی را هم‌اکنون می‌توان در دستگاه پرچم‌دار این کمپانی با نام Mate 8 یافت. هواوی همچنین اعلام کرده که می‌خواهد پچ‌های امنیتی اندروید را هم برای آنر 5X به زودی منتشر کند.

honor 5x 97114

هنوز از زمان قطعی ارسال این بروزرسانی‌های جذاب برای آنر 5X خبری در دست نیست اما هواوی با این حرکت قصد دارد نشان دهد که هیچ فرقی بین کاربری که گوشی هوشمندی ۲۰۰ دلاری و میان رده خریده با خریدار یک گوشی هوشمند پرچم‌دار قائل نیست. آنر سری معروفی از گوشی‌های هواوی است که در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی دارای سخت‌افزاری قوی نیز هستند. این دستگاه قابلیت افزایش مقدار حافظه ذخیره‌سازی داخلی را نیز دارد، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی آن را تامین می‌کند و هواوی سنسور اثر انگشت را برای استفاده‌ راحت‌تر و امن‌تر کاربر در این دستگاه به کار گرفته است.

اگر یکی از دارندگان گوشی هوشمند Honor 5X هستید، به زودی بروزرسانی‌های جذابی را دریافت خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات