نارضایتی مشترکان از حذف طرح تماس نامحدود

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
به گفته‌ی سخنگوی مخابرات ایران، مشترکان به خاطر حذف طرح تماس نامحدود به دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ناراضی هستند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

طرح‌های تماس نامحدود اپراتورهای موبایل چند روزی است که به دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیگر فعال نمی‌شود و فقط طرح‌هایی که قبلا توسط مشترکان فعال شده‌، ادامه می‌یابد.

داود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در مورد حذف طرح تماس نامحدود موبایل با دستور رگولاتوری اعلام کرد که این طرح طرفداران قابل توجهی داشت و اغلب مشترکان از این طرح استفاده می‌کردند که پس از حذف این طرح با حجم زیاد شکایات در شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های تلفنی روبرو شده‌ایم.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه بررسی رقابتی بودن بازار در حیطه اختیارات رگولاتوری است،‌ تاکید دارد که با توجه به اینکه برخی طرح‌ها از جمله طرح تماس نامحدود از طرفداران زیادی برخوردار است، بهتر بود درباره چنین طرح‌هایی تدابیری لحاظ شود که نارضایتی مشترکان را در بر نداشته باشد.

به گفته زارعیان با توجه به اینکه طرح‌های تشویقی معمولاً کوتاه‌مدت هستند و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از زمان پایان طرح‌ها اطلاع دارد، اگر تصمیم بر توقف و تمدید نشدن طرح بود، بهتر بود به جای دستور توقف یکباره طرح، مدت زمان کوتاه مثلا ۱۰ روز به عنوان آخرین مهلت استفاده از طرح اعلام می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات