زومجی: هفت سکانس به‌یادماندنی شخصیت سوِروس اِسنِیپ در فیلم‌های هری‌پاتر

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
الِن ریکمَن، هنرپیشه‌ی نامدار بریتانیایی چند روز پیش درگذشت و این اتفاق باعث شوکه شدن بسیاری از افراد به ویژه طرفداران هری‌پاتر شد که حدود ۱۰ سال با نقش بیادماندنی پروفسور اسنیپ زندگی‌ کرده بودند. زومجی در مقاله‌ای، هفت سکانس به‌یادماندنی از این شخصیت را در سری فیلم‌های هری‌ پاتر جمع‌آوری کرده که مطمئنا برای هواداران این مجموعه می‌تواند جالب باشد.
تبلیغات

الن ریکمن مانند بسیاری از هنرمندان دیگر برای همیشه با اثر‌ها و هنرمندی‌هایی که در طول زندگی حرفه‌ای خود انجام داده در یاد طرفدارانش باقی‌ می‌ماند، با این حال وی با حضور در مجموعه‌ هری‌پاتر و اجرای نقش بدون نقص سوروس اسنیپ برای همیشه در یاد طرفدارای هری‌پاتر زنده خواهد ماند.

به یاد میراث هنرپیشگی الن ریکمن، در این نوشته هفت سکانس خاطره‌انگیز وی را در نقش سوِروس اِسنِیپ در هفت فیلم مختلف هری‌پاتر برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید آنها را تماشا یا دانلود کنید:

برای مشاهده کامل مطلب هفت سکانس به‌یادماندنی شخصیت سوِروس اِسنِیپ در فیلم‌های هری‌پاتر به زومجی مراجعه کنید.

Harry Potter

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات