سامسونگ اپلیکیشن پیام رسان "Chat Hub" را برای Gear S2 منتشر کرد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
در بین ساعت‌های هوشمند، گیر اس ۲ یکی از بهترین و زیباترین ابزارهای پوشیدنی است که به بازار عرضه شده و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. متاسفانه گیر اس ۲ از اندروید ور پشتیبانی نمی‌کند و تعداد اپلیکیشن‌های آن بسیار کم است. با این حال سامسونگ برنامه پیام‌رسان جدیدی را امروز برای آن منتشر کرده است.
تبلیغات

برنامه پیام‌رسان جدید ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ با نام Chat Hub شناخته می‌شود و قرار است برقراری ارتباط با این دستگاه را از همیشه آسان‌تر کند.

خوشبختانه Chat Hub از چندین برنامه پیام‌رسان معروف مثل Facebook Messenger و ,Whatsapp پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوان از روی مچ دست هم با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

نکته جالب دیگر درباره Chat Hub برای دو سیستم عامل موبایل و ساعت‌های هوشمند، توانایی همگام سازی آن‌ها در صورتی است که ساعت به گوشی متصل باشد.

برای کار کردن با این برنامه لازم نیست برخلاف دیگر برنامه‌های پیام‌رسان ثبت نام خاصی انجام دهید و این برنامه هم برای سیستم عامل موبایل و هم ساعت‌ها رایگان عرضه شده است. اگر صاحب گیر اس ۲ هستید با مراجعه به فروشگاه Gear Store می‌توانید این برنامه را برای ساعت خود دانلود و نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات