پورشه 911 توربو و توربو اس 2017 معرفی شد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
پورشه در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ از خودرو‌های بسیار محبوب ۹۱۱ توربو و توربو اس رونمایی کرد. برای اطلاع از جزئیات سریع‌ترین خودرو‌های تولیدی پورشه، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پورشه در سال ۲۰۱۵ فروش خوبی را تجربه کرد و با ۱۹ درصد افزایش، موفق به کسب فروش ۱۸۹,۸۴۹ دستگاه خودرو شد. در ایالات متحده نیز فروش این برند ۱۰ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما پورشه برای اولین بار در تاریخ عرضه‌ی محصولات خود در چین، نتوانست فروش خود را افزایش دهد و با کاهش استقبال در سال ۲۰۱۵ روبرو شد.

2017 porsche 911 turbo s

شرایط برای مدل ۹۱۱ نیز در سال ۲۰۱۵ ایده‌آل بود و می‌توان از ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار این خودرو نام برد. محبوبیت فوق‌العاده‌ی این خودرو در این کشور باعث شده است تا از هر سه دستگاه ۹۱۱ تولیدی، یک دستگاه به این کشور ارسال شود. آمار عجیب‌تر، علاقه‌ی زیاد خریداران آمریکایی به نمونه‌ی توربوی این خودرو است که به طور تقریبی تمامی ۹۱۱‌های فروخته شده در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده، از توربوشارژر بهره می‌بردند.

2017 porsche 911 turbo s

با توجه به محبوبیت بالای ۹۱۱ توربو، پورشه تمامی تلاش خود را برای بهبود این خودرو در تمامی جوانب ممکن به کار برده است. به لطف توربوشارژر‌های جدید با پره‌های بزرگ‌تر، اکنون توان خروجی ۹۱۱ توربو با افزایش ۲۰ واحدی به ۵۴۰ اسب بخار رسیده و توربو اس نیز افزایش توان را تا ۵۸۰ اسب بخار تجربه کرده است. گشتاور پیشرانه‌ها نیز به ۵۵۳ پوند فوت افزایش یافته و حداکثر دور کاری پیشرانه از ۷۰۰۰ به ۷۲۰۰ دور بر دقیقه رسیده است. 

2017 porsche 911 turbo s

به گفته‌ی مسئولین پورشه، توان افزوده‌‌ی ۹۱۱ باعث خواهد شد تا توربو اس تنها به ۲.۹ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت احتیاج داشته باشد و این اولین باری است که یکی از انواع ۹۱۱ در کمتر از ۳ ثانیه به این سرعت دست خواهد یافت. البته پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ در آزمایش کارشناسان نشریات مختلف، ۹۱۱ توربو اس در مدت ۲.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یافته بود و در سال ۲۰۱۵ نیز نمونه‌ی بهینه‌ شده‌ی این خودرو تنها در مدت زمان ۲.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر رسیده بود.

2017 porsche 911 turbo s

ظاهرا مهندسان و مسئولین پورشه در زمینه‌ی توانایی‌های حرکتی خودرو‌های خود بیش از حد محافظه کارانه رفتار می‌کنند. طی تجربه‌ی بدست آمده پیش‌بینی می‌کنیم که پورشه ۹۱۱ توربو اس ۲۰۱۷ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به بیش‌ از ۲.۵ ثانیه زمان احتیاج نداشته باشد.

2017 porsche 911 turbo s

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Detroit Auto Show 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات