ساعت هوشمند W2 الفون برای کار با اندروید و آی‌اواس معرفی شد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
الفون یکی از کمپانی‌های نوظهور چینی است که تلاش می‌کند با عرضه‌ی محصولات متنوع، بخشی از سهم بازار را در اختیار بگیرد. این شرکت با برگزاری کنفرانس خبری خود به طور رسمی از سه دستگاه جدید در کنار یک ساعت هوشمند رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی الفون که بیشتر آن را به خاطر معرفی گوشی‌های هوشمند این شرکت از جمله مدل جذاب P8000 می‌شناسیم تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات خوش‌قیمت و باکیفیت، بخشی از بازار را از آن خود کند. امروز این شرکت در جریان کنفرانس خبری خود به طور رسمی از سه گوشی جدید P9000، P9000 Lite و P9000 Edge رونمایی کرد. الفون علاوه بر این گوشی‌های سری پی ۹۰۰۰، ساعت هوشمند جدیدی را برای تمام پلتفرم‌ها معرفی کرد.

اولین نکته‌ی مهم این است که ساعت W2 الفون محصول مبتنی بر اندروید وِر نیست. با اینکه الفون روی ساعت هوشمند جدیدی به نام ELE Watch مبتنی بر اندروید ور کار می‌کند، ولی هنوز از معرفی این ساعت خبری نیست. ساعتی که امروز الفون در کنفرانس خبری خود معرفی کرد، از سیستم نرم‌افزاری بهره می‌برد که با اندروید و آی‌او‌اس سازگاری دارد.

این ساعت به یک نمایشگر ۱.۶۱ اینچی مجهز شده و یک محصول ضد آب است. ساعت دبلیو ۲ الفون طبق ادعای کمپانی سازنده می‌تواند تا ۳۰ متر زیر آب کار کند. باتری ۲۱۰ میلی آمپر ساعتی دبلیو ۲ وظیفه‌ی تامین انرژی این ساعت را برعهده دارد و به لطف قابلیت‌های هشدار و کنترل از راه دور، امکان نظارت بر وضعیت سلامتی بدن نیز وجود دارد.

نکته‌ی قابل توجه این است که الفون ساعت هوشمند خود را در دو نسخه‌ی متفاوت برای آقایان و خانم‌ها عرضه خواهد کرد و برای هر گروه تنها یک رنگ وجود دارد. مدلی ویژه‌ی آقایان سفید رنگ و نسخه‌ی مخصوص خانم‌ها طلایی رنگ خواهد بود. این ساعت به بدنه‌ی فلزی و بند چرمی مجهز شده است.

گوشی‌های سری پی ۹۰۰۰ و ساعت هوشمند دبلیو ۲ الفون در جریان کنفرانس خبری امروز این کمپانی معرفی شدند ولی درباره‌ی قیمت یا زمان عرضه‌ی آنها صحبتی نشده است. هم ساعت و هم گوشی‌های معرفی شده الفون از طراحی جذابی بهره می‌برند و به زودی جزئیات بیشتری از آنها منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات