جیپ ۷۵ سالگی خود را با خودروهایی ویژه‌‌ جشن می‌گیرد

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت جیپ به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس‌اش، چند نسخه‌ی ویژه از خودروهای خود را از اوایل امسال به بازار عرضه خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت خودروسازی جیپ قصد دارد تا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت، نسخه‌ی ویژه‌ی تعدادی از محصولات خود را به بازار عرضه کند. هر کدام از این خودروهای ویژه، با نشانی منحصر بفرد، چرخ‌هایی از جنس برنز با درخشش کم و چند قابلیت اختصاصی دیگر همراه خواهند بود.

در نسخه‌ی ویژه‌ی سالگرد هفتاد و پنجم از خودروی جیپ رنگلر، شاهد استفاده از برنز در نمای خارجی آن هستیم، چرخ‌های این خودرو ۱۷ اینچی بوده و بر روی کاپوت جلوی آن دریچه‌ی هوا در نظر گرفته شده است. در این نسخه ریل‌هایی برای عبور از سنگ‌ها (Rock Rail) و جعبه دنده‌ی کمکی ۴x۴ Command-Trac جیپ با نسبت ۲.۷۲ به ۱ نیز به کار رفته است. در داخل آن هم از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی لمسی، صندلی‌هایی مجهز به گرمایش داخلی و با تودوزی از جنس چرم استفاده شده است. قیمت این خودرو برای مدل دو در آن از ۳۵٫۵۷۰ دلار و برای مدل Unlimited از ۳۹٫۳۷۰ دلار شروع خواهد شد.

2016 jeep wrangler unlimited 75th anniversary edition front three quarter1 c9853

در نسخه‌ی ویژه‌ی خودروی گرند چروکی نیز شاهد تغییرات بسیاری هستیم. داشبورد این خودرو و جلوپنجره‌ی آن از نو طراحی شده است. همچنین امکان سفارش این خودرو با چرخ‌های برنزی ۱۸ و ۲۰ اینچی، سان‌روف برقی، سیستم پایش نقاط کور و سیستم صوتی با نمایشگر ۸.۴ اینچی و مجهز به قابلیت موقعیت‌یابی Uconnect وجود دارد. قیمت نسخه‌ی چهار چرخ متحرک این مدل ۳۷٫۷۷۰ دلار خواهد بود.

در نسخه‌ی ویژه‌ی سالگرد هفتاد و پنجم از خودروی چروکی نیز شاهد تغییرات دیگری از جمله دوخت نارنجی صندلی‌ها، استفاده از برنز در نمای خارجی و سان‌روف با شیشه‌ی دو تکه هستیم. قیمت نسخه‌ی چهار چرخ متحرک این خودرو ۳۰٫۸۷۰ دلار در نظر گرفته شده است.

2016 jeep cherokee 75th anniversary edition front three quarter1 fa882

در نسخه‌ی ویژه‌ی خودروی رنه‌گید، خریداران شاهد استفاده از سیستم صوتی بیتس، سقف مجهز به سیستم open-air و جلوپنجره‌ی جدید خواهند بود. قیمت نسخه‌ی چهار چرخ متحرک این مدل از ۲۶٫۳۷۰ دلار شروع خواهد شد.

در نسخه‌ی ویژه‌ی خودروهای پتریوت و کامپس نیز تغییرات مشابهی اعمال شده است. این تغییرات شامل استفاده از برنز در نمای خارجی و داشبورد، سان‌روف برقی، فرمانی از جنس چرم و ریموتی برای روشن کردن خودرو است. در این خودروها از یک پیشرانه‌ با حجم ۲.۴ لیتر به همراه سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته استفاده شده است. قیمت این دو خودرو به ترتیب از ۲۵٫۴۷۰ دلار و ۲۳٫۴۷۰ دلار شروع خواهد شد.

رنگ‌های متنوعی از این خودروها برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده است، از جمله‌ی این رنگ‌ها می‌توان به طیف‌های متنوعی از رنگ سبز اشاره کرد. برای خودروی رنگلر، رنگ سبز Sarge، برای خودوری رنه‌گید رنگ سبز Jungle و برای مدل‌های دیگر نیز رنگ سبز Recon به عنوان آپشن در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات