زومجی ویراستار استخدام می‌کند

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ما عاشق نوشتن درباره بازی‌های ویدیویی و سرگرمی هستیم. اگر شما هم مانند ما به این حوزه علاقه دارید و فکر می‌کنید شرایط و دانش آن را دارید، حالا بهترین فرصت است زیرا زومجی برای تکمیل تیم تحریریه خود، استخدام می‌کند.
تبلیغات

بیش از یک سال از شروع فعالیت زومجی در حوزه بازی‌های ویدیویی و سرگرمی می‌گذرد. ما در این یک سال سعی کردیم ایده‌های جدیدی پیاده کنیم، به سایت‌های مطرح خارجی نزدیک شویم و با کیفیت و سرعت بالا به پوشش بازی‌های ویدیویی بپردازیم.

نویسندگان زومجی از بهترین‌های این حوزه در ایران هستند؛ آن‌ها کسانی هستند که عاشق نوشتن و بازی‌های ویدیویی هستند و به خوبی این حوزه و جزییات آن را می‌شناسند. 

ما قصد داریم تا مطالبی که تهیه می‌کنیم، با آراستگی و دقت بر روی سایت نمایش داده شوند و از نظر کیفی، در بهترین سطح خود باشند. به همین سبب، تصمیم داریم تا تیم ویراستاری زومجی را تقویت کنیم تا آنچه که لایق مخاطبان ما است را ارائه دهیم.

ویراستار زومجی باید شرایط زیر را دارا باشد:

آشنا به قوانین نگارشی و پایه‌ای مخصوصا در حوزه رسانه‌های اینترنتی و روزنامه‌نگاری

آشنا با دنیای تکنولوژی و بازی‌ها ویدیویی

دارای سابقه کار به عنوان ویراستار

تسلط کامل و بی قید و شرط به زبان انگلیسی

دارای روحیه‌ کار تیمی، خلاق و با پشتکار

حداقل سن: ۲۲ سال

– توجه داشته باشید که زومجی برای کار نیمه‌وقت یا تمام وقت و به صورت دورکاری استخدام می‌کند.

اگر مشخصات خود را به مواردی که در بالا اشاره شد، نزدیک می‌بینید، رزومه‌ و اطلاعات تماس خود را به آدرس  infozoomg[@]gmail.com ارسال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که تنها به رزومه‌هایی پاسخ داده می‌شود که دارای اطلاعات کامل شخص بوده و موضوع یا Subject آن، فراخوان استخدام ۲۳ دی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات