قهرمان نبرد اسمارت‌فون‌ها سال ۱۳۹۴

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بهترین اسمارت فون دنیا از نگاه کاربران زومیت کدام است؟ کدامیک از پرچمداران سامسونگ، اپل، گوگل یا مایکروسافت برنده شده است؟
تبلیغات

نبرد اسمارت‌فون‌ها پس از هفته‌ها رقابت نفس‌گیر به ایستگاه پایانی رسید. در این رقابت حساس دو گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال و گلکسی نوت ۵ به مصاف هم رفتند تا برنده‌ی این دوره از رقابت‌ها را کاربران زومیت از بین این دو گوشی انتخاب کنند.

لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال که عرصه‌ی نمایش ویندوز ۱۰ موبایل برای مایکروسافت نیز هست به رقیبی از دنیای اندروید و فبلت‌ها رسید. فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ که توانسته بود با پشت سر گذاشتن رقبای بسیار قدری همچون اکسپریا زد ۵، آیفون ۶ اس پلاس و نکسوس ۶ پی امید داشت تا لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال را نیز پشت سر بگذارد. لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال نیز مسیری بسیار سنگین و سخت را پشت سر گذاشت و توانست رقبای قدرتمندی نظیر اکسپریا زد ۵ پریمیوم، وی ۱۰ ال‌جی و برادر کوچک خود را از پیش رو بردارد تا نبردی تمام عیار در فینال رقابت‌ها شکل بگیرد.

pie diagram sw dc554
percent 935de

در فینال رقابت‌ها، لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال گوی سبقت را خیلی سریع از رقیب سرسخت خود ربود و به طور مستمر اختلاف خود با گلکسی نوت ۵ را افزایش داد و در نهایت توانست با کسب ۵۵.۶۹ درصد آرا از مجموع ۱۲۹۷۸ رای به مقام اول رسید تا بهترین گوشی از دید کابران زومیت باشد.

به این ترتیب مقاوم اول به لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال، مقاوم دوم به گلکسی نوت ۵ و مقاوم سوم بصورت مشترک به گوشی سونی اکسپریا زد ۵ و گوشی نوکیا لومیا ۹۵۰ تعلق گرفت.

همچنین می‌توانید بررسی مفصل و متنی فبلت قدرتمند مایکروسافت را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید. در پایان از همکاری و مشارکت تک‌تک شما کاربران عزیز زومیتی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات