دانلود رایگان آنتی‌ویروس‌های فارسی کسپرسکی

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت ایدکو، توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، برای پنجمین سال متوالی هم‌زمان با سال نو میلادی، آخرین محصولات کسپرسکی را به زبان فارسی عرضه کرده است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایدکو، امسال نیز به روال سال‌های گذشته، آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی 2016 کسپرسکی را همه فارسی‌زبانان سراسر جهان از ۱۲ دی‌ماه می‌توانند به زبان مادری خود مورداستفاده قرار دهند. امکان دانلود رایگان آنتی ویروس‌های فارسی کسپرسکی از طریق سایت کسپرسکی آنلاین برای کلیه کاربران فراهم‌ شده است.

دانلود رایگان آنتی ویروس‌های فارسی کسپرسکی

بر اساس این گزارش، مدیرعامل ایدکو بابیان اینکه همکاری نزدیک ایدکو و کسپرسکی در فارسی‌سازی محصولات از پنج سال قبل آغازشده و کماکان ادامه دارد، افزود:

ما خوشحال هستیم که از ابتدا تشخیص دادیم یکی از راه‌های کاهش مخاطرات حضور در فضای سایبری برای کاربران استفاده از محصولات کارآمد است و این کارآمدی می‌تواند با فارسی‌سازی رابط کاربری و پیام‌های برنامه به زبان مادری تکمیل شود.

بقایی با اشاره به همکاری گسترده ایدکو و کسپرسکی در همه ابعاد ارائه و بومی‌سازی انواع محصولات و راهکارها گفت:

بازخوردهای مناسبی که هم ما و هم شرکت کسپرسکی از فارسی‌سازی گرفته‌ایم، سبب شده که هرساله این روند تکرار شود و مشتریان ما نیز در انتظار دریافت این نسخه‌های فارسی باشند.

وی در این گزارش می‌افزاید:

همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در نسخه کسپرسکی 2016 نیز امکان به‌کارگیری رایگان در نسخه‌های فارسی نیز وجود دارد و کاربران پس از طی شدن دوره آزمایشی، می‌توانند آن را به نسخه یک‎ساله ارتقا دهند.

علاقه‌مندان به محصولات کسپرسکی می‌توانند همواره برای خرید لایسنس اورجینال کسپرسکی، از طریق سایت کسپرسکی آنلاین (irkaspersky) اقدام کنند و با ثبت‌نام در سایت از تخفیف‌ها و جشنواره‌های کسپرسکی در ایران مطلع شوند، همچنین فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی http://www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل‌دسترس است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات