وب سایت روز: دانلود تصاویر ارسالی،‌ لایک شده و هشتگ‌ها در اینستاگرام با سایت Instaport

سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
مطالعه 5 دقیقه
Instaport وب سایتی در زمینه‌ی دانلود عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام است که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلفی همچون لایک شده‌ها،‌ آپلود شده‌ها و هشتگ‌ها دانلود کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام را می‌توان به جرات محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در داخل ایران دانست به طوری که میلیون‌ها کاربر در حال استفاده از آن بوده و روزانه نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. جدا از تعداد بالای کاربران ایرانی، این شبکه دارای نکات مثبت بسیاری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشتگ‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود علاوه بر امکان جستجوی موضوعات خاص،‌در برنامه‌ها و مسابقه‌های زنده نیز به طور مرتب با ارسال پست‌هایی که از هشتگ‌های مربوطه برخوردارند در یک جریان مجازی قرار گرفت. علاوه بر این،‌ در اینستاگرام می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را لایک کنید تا آرشیوی کامل را از عکس‌ها و ویدئوهایی که به آن‌ها علاقه مندید را جمع آوری کنید. البته این بخش در ابتدا دارای محدودیت در تعداد عکس‌های لایک شده بود که بیشتر از ۳۳۰ عکس لایک شده را در خود ذخیره نمی‌کرد که خوشبختانه در بروزرسانی‌های اخیر این شبکه،‌ این محدودیت از بین رفته است و می‌توانید با خیال آسوده اقدام به لایک کردن عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظرتان کنید.

instaport2 eed3f

اما در این بین چند نکته‌ی قابل توجه وجود دارد. مورد اول اینکه اینستاگرام به صورت رسمی از گزینه‌ی دانلود پشتیبانی نمی‌کند و در صورتی که علاقه‌ای به استفاده از نسخه‌های مود شده‌ی اینستاگرام نداشته باشید راهی به جز اسکرین شات گرفتن از صفحه‌ی گوشی برای ذخیره کردن تصویر مورد نظر ندارید. از طرفی دیگر هنگامی که تعداد تصاویر لایک شده افزایش پیدا می‌کند یا قصد دانلود صدها تصویر مرتبط با یک هشتگ را دارید،‌ حتی اگر گزینه‌ی دانلودی در برنامه وجود داشته باشد،‌ ذخیره کردن یک به یک تصاویر به امری وقت گیر و کسل کننده تبدیل خواهد شد. علاوه بر این بسیاری از افراد حرفه‌ای که اینستاگرامشان را به نوعی آلبوم عکس تبدیل کرده‌اند،‌طبیعتا دوست دارند فایل پشتیبانی از تمام عکس‌های ارسال شده‌ی خود داشته باشند. در صورتی که حتی یکی از این مسائل از دغدغه‌های کنونی شما به حساب می‌آید،‌ وب سایت Instaport.me بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. وب سایتی که با ارائه‌ی امکانات بی نظیر،‌ استفاده از اینستاگرام را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.

در Instaport.me شما باید ابتدا اطلاعات اکانت خود را وارد سایت کنید تا این وب سایت اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات کاربری اکانت شما مانند تصاویر لایک شده،‌ موارد ارسال شده و ... را کسب کند. بعد از این کار،‌ صفحه‌ی وب سایت مجددا بارگذاری خواهد شد تا گزینه‌های مخصوص دانلود برای شما به نمایش درآید. در ادامه به توضیح گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد خواهیم پرداخت تا با آشنایی هر چه بیشتر با این گزینه‌ها، ‌بتوانید بهترین استفاده را از امکانات این ابزار به انجام برسانید.

instaport3 fc7a3

All my photos

با انتخاب این گزینه،‌ می توانید تمام تصاویری که تا کنون در اکانت خود منتشر کرده‌اید را در یک فایل فشرده دانلود کنید. تعداد عکس‌های منتشر شده توسط شما محدودیتی ندارد و این ابزار می‌تواند تمامی پست‌هایی که از ابتدا تا کنون آپلود کرده‌اید را در یک فایل زیپ برای شما دانلود کند.

The N last photos I took

این گزینه نیز عملکردی مشابه با بخش اول دارد با این تفاوت که می‌توانید تعداد تصاویر دانلودی را به چند مورد آخر اختصاص دهید و برای مثال تعیین کنید که این وب سایت،‌ ۱۵ عکس آخر که در اینستاگرام خود آپلود کرده‌اید را به صورت یکجا دریافت کند.

All I took between

توسط این ابزار می‌توانید تمام عکس‌هایی که مابین دو تاریخ در اینستاگرام آپلود کرده‌اید را به صورت یکجا دانلود کنید. برای مثال وقتی به یک مسافرت چند روزه می‌روید و عکس‌های روزانه‌ی خود را در این شبکه به اشتراک می‌گذرید،‌ می‌توانید در انتها با وارد کردن تاریخ اولین و آخرین عکس مورد نظر،‌ به صورت یکجا عکس های سفر اخیر خود را دانلود کنید. این ویژگی در مواقع بسیاری می‌تواند کاربردی و ضروری باشد.

Photos from other people which I liked

این گزینه که یکی از مهم‌ترین ابزارهای این وب سایت است که می‌تواند تصاویر لایک شده توسط شما را در یک فایل فشرده به شما تحویل دهد تا با لینک مستقیم،‌ اقدام به دانلود آن کنید. خوشبختانه از سوی این وب سایت محدودیتی در تعداد تصاویر لایک شده وجود ندارد و فارغ از تعداد عکس‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌اید،‌می‌توانید تمام آن‌ها را در سیستم خود دانلود کنید. تنها نکته‌ی منفی این ابزار،‌ ذخیره‌ نشدن تصاویر با اسم نام کاربری منتشر کننده‌ی عکس است که باعث می‌شود در آینده متوجه اکانتی که عکس را منتشر کرده نشوید و امکان بازبینی پیج مورد نظر را نداشته باشید.

Include videos as well beta

با فعالسازی این گزینه، ‌در صورتی که در بین پست‌های لایک شده فایل ویدیو وجود داشته باشد،‌ این وب سایت اقدام به دانلود آن نیز خواهد کرد. در صورتی نیز که نیازی به دانلود ویدئوهای لایک شده ندارید،‌ می‌توانید این گزینه را بدون تغییر رها کنید تا تنها عکس‌ها در گوشی شما دانلود شود. دانلود ویدئوها ممکن است حجم فایل خروجی را افزایش دهد پس در صورتی که در میزان حجم فایل دانلودی دارای محدودیت هستید پیشنهاد می کنیم این گزینه را غیر فعال رها کنید.

Photos #tagged with

این بخش نیز به دانلود تصاویر مرتبط با هشتگ‌ها خواهد پرداخت که برای مثال می‌توانید با وارد کردن هشتگ #cat اقدام به دانلود تصاویر اتفاقی که دارای این هشتگ هستند کنید. توجه داشته باشید که در این بخش محدودیت تعداد وجود دارد و تنها قادر به دانلود ۵۰۰ تصویر از هر هشتگ خواهید بود. توجه به این نکته نیز ضروری است که در میان تصاویر دانلودی،‌ قطعا تصاویر نامربوطی نیز مشاهده خواهید کرد چراکه بسیاری از کاربران برای جلب بازدید های بیشتر،‌اقدام به استفاده از هشتگ های غیرمرتبط با پست ارسالی می کنند که همین موضوع باعث درصد خطای چشمگیری در تصاویر دانلودی خواهد شد.

برای استفاده از این وبسایت به Instaport.me  مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات