آپارات سرویس شتاب‌دهنده‌ ویدیو را ارائه کرد

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
تیم آپارات برای بازدید بیشتر و بهتر ویدیوهای کانال‌ها توسط کاربران، امکان جدیدی با نام شتاب‌دهنده را به کانال‌های آپارات اضافه کرده است. است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از دغدغه‌های کاربران حرفه‌ای آپارات و صاحبان کسب‌و‌کار بیشتر دیده‌شدن ویدیوهای‌شان است، تیم آپارات امکان جدیدی به نام «شتاب دهنده» را به تازگی ارائه کرده است.

ازین پس همه‌کاربران عضو آپارات می‌توانند پس از بارگذاری ویدیوی خود، برای بیشتر و بهتر دیده شدن آن از این امکان جدید استفاده کنند.

آپارات با در نظر گرفتن برخی الویت‌ها در نتایج جستجو و دیگر صفحات سایت برای ویدیوهای شتاب داده شده، این ویدیوها را در معرض دید بازدیدکنندگان هدفمند بیشتری قرار می‌دهد تا تعداد مخاطبان به شکل چشم‌گیری افزایش باید.

اگر در آپارات کانالی دارید و میخواهید ویدیوهایتان بازدید چشمگیری داشته باشند، می توانید با استفاده از این سرویس، آنها را پربازدید کنید.

سرویس جدید آپارات برای کاربران، به ویژه صاحبان کسب‌وکار به خاطر بهره‌مندی از روش های نوین ویدیومارکتینگ برای معرفی محصولات و خدمات مرتبط با روابط عمومی، بسیار مفید و اثر گذار است.

البته آپارات امکانات دیگری را برای کسانی که این روش تبلیغی را انتخاب می‌کنند در نظر گرفته که اضافه کردن یک لینک به ویدیو ها در پایان ویدیو، یکی از این امکانات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات