برنامه ارتقای جدید اپل امکان خرید آسان یک گوشی آیفون در هر سال را فراهم می‌کند

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ساعتی پیش اپل در جریان رویداد معرفی محصولات جدید خود در سان‌فرانسیسکو از دو گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس رونمایی کرد. در این مراسم اپل برنامه‌ی iPhone Upgrade Program را معرفی کرد که به کمک آن امکان خرید آسان یک آیفون جدید در هر سال فراهم می‌شود.
تبلیغات

 اپل به کمک برنامه‌ی ارتقای جدید خود برای گوشی‌های آیفون، این موقعیت را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد که آیفون‌های آنلاک‌شده جدید را از این کمپانی خریداری کرده و هر سال بتوانند از پرچمداران جدید این شرکت لذت ببرند.

اپل با استفاده از برنامه‌ی جدید ارتقای گوشی‌های آیفون که مشابه طرح‌های ویژه‌ی اپراتورهای آمریکاست، این امکان را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که بتوانند هر سال یکی از پرچمداران این شرکت را داشته باشند. البته این بار اپل می‌تواند کنترل کاملی را بر روی برنامه‌ی خود داشته باشد و شما به صورت مستقیم آیفون‌های آنلاک شده‌ای را از اپل می‌خرید که با اپراتورهای ورایزن، AT&T، تی‌موبایل، اسپرینت و... کار می‌کنند. کافی است اپراتور خود را انتخاب کرده و در طول زمان هزینه‌ی مورد نظر را به اپل پرداخت کنید.

Screen Shot 2015 09 09 at 3.14.30 PM.0

AppleCare+ برنامه‌ی پشتیبانی و وارانتی گوشی‌های آیفون است که آسیب‌ها و صدمات مشخص شده را تحت پوشش قرار می‌دهد و در برنامه‌ی ارتقای آیفون در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ی دو ساله با قیمت پایه‌ی ۳۲ دلار در ماه اجرا می‌شود که می‌توانید براساس آن یک آیفون 6 اس با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت داشته باشید.

فیل شیلر اعلام کرده علی‌رغم برنامه‌ی پرداختی در یک بازه زمانی ۲ ساله، مشتریان می‌توانند هر ساله آیفون خود را ارتقاء دهند. اپل این موضوع را در وب‌سایت ویژه‌ی برنامه‌ی ارتقای خود تایید می‌کند و اعلام کرده بعد از پرداحت حق اشتراک ماهیانه می‌توانید یک آیفون جدید خریداری کرده و یک برنامه‌ی ارتقای جدید را آغاز کنید. امکان استفاده از برنامه‌ی ارتقای آیفون اپل تنها در مکان‌های تعریف شده از آمریکا روی اپل استور وجود دارد. مشتریان علاقمند می‌توانند از روز ۱۲  سپتامبر (۲۱ شهریور) همزمان با شروع پیش خرید آیفون‌های جدید وارد برنامه‌ی مذکور شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات