زومجی: ۲۴ مرگ دردناک و تاثیرگذار سریال بازی تاج و تخت (قسمت دوم)

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
سریال Game of Thrones یا بازی تاج و تخت، مطمئنا یکی از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی چند سال اخیر است که داستان بی‌پروا، خشن و واقع‌گرایانه‌اش حسابی همه را مجذوب خود ساخته است. زومجی در مقاله‌ای جنجالی به ۲۴ مرگ دردناک و تاثیرگذار در این سریال پرداخته که قسمت اول آن چندی پیش منتشر شد و حالا قسمت دوم و پایانی آن در سایت قرار گرفته است.
تبلیغات

بازی تاج و تخت، بازی جنگ و خون‌ریزی‌های بر سر قدرت است و مرز باریک و نامتقارن بین مرگ و زندگی شخصیت‌ها باعث می‌شود که اعتماد کردن به هر کسی، گرفتنِ یک تصمیم غلط، یک اشتباه یا هر چیزی بتواند باعث مرگ هر شخصی شود. بر خلاف اغلب داستان‌های با تم افسانه‌ای که در گذشته جریان دارد، بازی تاج و تخت به جادو محدودیت زیادی می‌بخشد و کاری می‌کند که شخصیت‌هایش بیشتر از همین انسان‌های معمولی دور و اطرافشان بترسند تا یک اژدها. شخصیت‌های خارق‌العاده یا تنفر برانگیز بازی تاج و تخت دقیقا به یک اندازه امنیت دارند و محیط خلق شده توسط سازندگان، آن‌قدر خشن است که تمام پیش‌بینی‌های بیننده می‌تواند در یک آن تغییر کند. در این یادداشت، به یاد شخصیت‌های خوب و بد کشته شده، چند خطی می‌نویسیم تا هم دوباره به یاد آن‌ها بیفتیم و هم کمی ماجراهای رخ داده در قبل به یادمان بیاید.

برای مشاهده کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

گیم آو ترون

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات