Snap to Pin؛ نرم‌افزار اندرویدی جدید مایکروسافت برای ذخیره‌ی مطالب از داخل هر نرم‌افزار

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مایکروسافت نرم‌افزار اندرویدی جدیدی به نام Snap to Pin را منتشر کرده است.
تبلیغات

این نرم‌افزار شبیه به نرم‌افزار Pocket بوده و به کاربران اجازه می‌دهد مطالب مورد نظر خود را برای مطالعه در آینده ذخیره کنند. با این تفاوت که مطلب مورد نظر می‌تواند به صورت شسته رُفته، از داخل هر نرم‌افزاری نسخه‌برداری شده و ذخیره شود!

مایکروسافت نرم‌افزار Snap to Pin را به عنوان پروژه‌ی آزمایشی به منظور ذخیره کردن مطالب انتخابی مورد نظر از داخل هر مرورگر یا نرم‌افزار دیگری منتشر کرده است. نرم‌افزار اِسنپ تو پین تجربه‌ی جدیدی از ذخیره‌ی مطالب مورد مطالعه را به ارمغان می‌آورد. این نرم‌افزار به طور هوشمندانه آدرس‌های وب را نظیر به نظیر بازیابی کرده و با گرفتن اسکرین‌شات‌هایی از مطلب، در نتیجه‌ی کار، مقاله‌ای تمیز و یک دست را به کاربر تحویل می‌دهد. مطالب آماده را می‌توان برای مطالعه در آینده ذخیره کرده یا به منظور ویرایش به نرم‌افزار وان‌نوت ارسال کرد. همچنین می‌توان مقاله‌های ذخیره شده را با دوستان هم به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر، نرم‌افزار یاد شده به صورت جهانی در دسترس نیست. این نرم‌افزار فعلا، فقط برای کشور نیوزلند در دسترس بوده و هیچ نسخه‌ای از آن برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی و سیستم‌عامل iOS منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات