تصویر جدیدی از حاشیه‌ی نکسوس 5X گوگل فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه‌ی نسل جدید نکسوس‌های گوگل که ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) است، تقریبا هر روز شاهد انتشار اخبار و اطلاعات در خصوص این گوشی هوشمند هستیم. حال تصویری از حاشیه‌‌ی گوشی منتشر شده که کلید‌های پاور و تغییر حجم صدا در آن قسمت قرار دارند.
تبلیغات

امسال نیز گوگل با ال‌جی همکاری می‌کند تا پس از عرضه‌ی گوشی موفق نکسوس ۵ در سال ۲۰۱۳، بار دیگر نسل جدیدی از این گوشی‌هوشمند توسط این دو کمپانی روانه‌ی بازار شود. تا کنون تصاویر متعددی از نکسوس 5X ال جی منتشر شده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده می‌توان به جرات گفت که نکسوس جدید ال‌جی با عاریه گرفتن کلیات طراحی نکسوس ۵ عرضه شده در سال ۲۰۱۳، با ظاهر مشابه همراه خواهد شد.

همانطور که در تصویر مورد نظر مشاهده می‌کنید، کلید‌های پاور و تغییر حجم صدای گوشی در حاشیه‌ و نزدیک به میانه‌ قرار گرفته است تا دسترسی به این کلیدها تسهیل شود. به علاوه، نکسوس 5X گوگل در مقایسه با نسل پیشین کمی باریک‌تر شده و شاید به همین دلیل شاهد برآمدن ساختار دوربین از قاب پشتی هستیم.

انتظار می‌رود نکسوس 5X گوگل به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی روانه‌ی بازار شود. مطمئنا این گوشی هوشمند همراه با اندروید ۶.۰ مارشمالو به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات