زوم‌اپ: ادغام عکس ها برای حضور عکاس در تصاویر ثبت شده با groopic

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
groopic اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن، می‌توانید یک بار برای همیشه مشکل غایب بودن شخص عکاس در عکس‌ها را برطرف کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

هنرمند بودن در در بعضی حرفه‌ها، از جمله عکاسی، همیشه یک حسن به حساب نمی‌آید و بارها پیش آمده است که یک عکاس، به دلیل آنکه مسئولیت فیلمبرداری یا عکسبرداری را بر عهده داشته است، لذت واقعی یک مهمانی یا حضور در یک عکس دسته‌جمعی را از دست داده است؛ چراکه مطمئنا حضور در یک جمع دوستانه، بیشتر از تماشای آن از لنز دوربین لذت‌بخش خواهد بود. با این حال، اگر شما قصد عکاسی با یک گوشی موبایل را دارید، groopic یک خبر خوب برای شما دارد. این اپلیکیشن، مشکل ذکر شده را حداقل در بخش عکس‌ها حل کرده است و با یک ابتکار ساده اما جالب توجه، باعث خواهد شد تا از این پس شما هم در عکس‌های دسته جمعی حضور داشته باشید.

groopic2

نحوه‌ی کارکرد groopic به این صورت است که دو تصویر را به نوبت، از سوژه‌ی مورد نظر شما ثبت خواهد کرد و در انتها، با ترکیب این دو عکس، حضور شما در تصویر نهایی را نیز به ارمغان خواهد آورد. درواقع عملکرد دقیق این اپلیکیشن به این صورت است که با شروع فرایند ثبت تصویر، ابتدا باید از جمع دوستان خود یک عکس تهیه کنید، سپس بدون آنکه کسی جا به جا شود یا نظم کلی را برهم بزند، یکی از دوستان خود را صدا کنید تا ثبت عکس دوم را به او سپرده، و خود به کنار جمع موجود در عکس قبل بروید. بعد از ثبت این تصویر، حالا شما دو عکس مختلف از یک جمع ثابت و مشابه را در اختیار دارید؛ با این تفاوت که در عکس دوم، شما نیز به بخشی از عکس اضافه شده اید. حال کافیست تا با مشخص کردن محل حضور خود در عکس دوم، باقی کار را به groopic بسپارید تا در عرض چند ثانیه، تصویر ادغام شده را به شما تحویل بدهد. برای هرچه بهتر بودن نتیجه‌ی نهایی، پیشنهاد می‌کنیم محل حضور خود در عکس را طوری انتخاب کنید که اعضای بدن شما، با دیگر اشخاص تداخل نداشته باشد. در صورتی که به استفاده از این اپلیکیشن علاقه‌مند شده اید، می‌توانید از لینک‌های زیر این برنامه را به طور رایگان دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات