تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تلفن Axon Elite زد تی ای در IFA 2015

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی زد تی ای که بیشتر آن را با تجهیزات مخابراتی‌اش می‌شناسیم، چند سالی است که در بازار تلفن‌های هوشمند نیز فعال شده است. این کمپانی در نمایشگاه IFA از یک تلفن نسبتا رده بالا به نام Axon Elite رونمایی کرد که با وجود کیفیت ساخت بالا و نمایشگر خوبش، ایراداتی دارد که نمی‌شود آنها را نادیده گرفت.
تبلیغات

اکسون الیت تلفنی یا کیفیت ساخت بالا و طراحی متفاوت است. انحنایی که روی بخش پشتی بدنه‌ی آن دیده می‌شود باعث شده تا ارگونومی آن نیز مناسب باشد. اما اصرار ZTE برای قرار دادن انواع قابلیت‌های جورواجور در این محصول باعث شده تا هم این قابلیت‌های هیچ یک پخته و شسته رفته نباشند و هم از نظر ظاهری نمای پشت آن بسیار شلوغ باشد.

به عنوان مثال شما می‌توانید به سه روش امنیتی مختلف قفل صفحه را باز کنید. سنسور اثر انگشت که در پشت دستگاه قرار گرفته و ظاهر سنسور کاملا شبیه به آن چیزی است که در میت اس هواوی دیده‌ایم؛ اسکنر عنبیه‌ی چشم و قابلیت تشخیص صدای کاربر. اما در عمل هیچ یک از این روش‌ها درست و دقیق کار نمی کنند و این موضوع روی کیفیت کاربری تاثیر منفی می‌گذارد. یا مثلا استفاده از دو دوربین در پشت که کپی‌برداری از وان ام ۸ اچ‌تی‌سی است؛ اما در عمل ثبت تصاویر برای افکت بوکه و تغییر نقطه فوکوس پس از گرفتن عکس خیلی کند صورت می‌گیرد و در بسیار ی مواقع این کار درست انجام نمی‌شود؛ حتی خود اچ تی‌سی هم در پرچمدار بعدی‌اش دوربین دوم را حذف کرد و برای ایجاد افکت بوکه به روش‌های نرم‌افزاری روی آورد.

با این حال از نظر قابلیت‌های چندرسانه‌ای، اکسون الیت تلفنی قدرتمند است. نمایشگری عالی با رزولوشن فول اچ‌دی و بلندگوهایی در جلو که از فناوری HiFi استفاده می‌کنند که توسط دالبی و JBL توسعه داده شده، این تلفن را به ابزاری مناسب برای تماشای ویدیو و بازی کردن تبدیل کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به این تلفن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | تماشای ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات