بررسی ویدیویی زومجی از بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
بازی ایرانی مورد انتظار ارتش‌های فرازمینی مدتی است که وارد بازار شده و ما هم طبق روال همیشگی بخش بررسی بازی زومجی، به سراغ این اثر رفتیم تا ببینیم استودیو راسپینا، سازنده‌ی این بازی تیراندازی اول شخص، آیا توانسته از پس انتظارات بالای مخاطبان بربیاید یا خیر.
تبلیغات

ارتش‌های فرازمینی روند ساخت و توسعه‌ی طولانی مدتی را پشت سر گذاشت و در این مسیر، نمایش‌های متعددش و حضور در محافل و نمایشگاه‌های مختلف باعث شد تا گیمرها انتظاراتشان از این بازی ایرانی بالا برود. ارتش‌های فرازمینی بیش از هر چیز به خاطر جلوه‌های بصری خوبش که تا حدودی پا به پای برخی بازی‌های خارجی پیش می‌رفت مشهور شد. البته، پیاده‌سازی گیم‌پلی خوب در سبک تیراندازی اول شخص، دیگر مشخصه‌ی ارتش‌های فرازمینی بود که بسیاری را مجذوب به خودش کرد. حال، این بازی منتشر شد و ما هم به بررسی دقیق جوانب مختلف بازی پرداختیم. 

نکته: در بررسی پیش رو به هیچ وجه بخش چند نفره مورد بحث قرار نگرفته است. آریا اسرافیلیان، کارگردان و مدیر پروژه‌ی ارتش‌های فرازمینی در مورد نبود بخش آنلاین به زومجی گفت:

متاسفانه ادامه‌ی روند تولید بخش آنلاین بازی بعد از تاخیر بیش از یک سال در توزیع عنوان موقتا متوقف شد؛ به دلیل اینکه تیمی که در این زمینه با ما همکاری می کردند فرصت ادامه کار را نداشتند. بخش چند نفره فعلا به صورت شبکه‌ی محلی بر روی بازی قرار داده شده تا بتوانیم مسابقاتی را برایش در نظر بگیریم. احتمالا بعد از انتشار بازی در خارج از کشور بتوانیم با تغییراتی امکان بازی کردن بخش آنلاین را برای کاربران ایرانی از طریق استیم فراهم کنیم، در این مورد بعدا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ارتش‌های فرازمینی هم‌اکنون با قیمت ۸ هزار تومان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود با رزولوشن 320p | دانلود با رزولوشن HD 720p

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات