نسل بعدی اپل‌ تی‌وی روی گیمرها متمرکز شده است

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
حالا که تب و تاب ایفا ۲۰۱۵ در حال فروکش کردن است و همه برای مراسم رونمایی آیفون‌های جدید اپل در روز ۱۸ شهریور آماده می‌شوند، گفته می‌شود نسل جدید اپل‌ تی‌وی‌ نیز در این رویداد رونمایی خواهد شد که بیشتر تمرکز آن روی گیمرهاست. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 چهارشنبه شب مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل به ویژه آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و از چند روز قبل بنرها و بیلبوردهای اطلاع‌رسانی آن نصب شده است. یکی از جدیدترین محصولات اپل که قرار است در کنار آیفون‌های جدید رونمایی شود، اپل تی‌وی‌ است که به گفته‌ی نیویورک‌تایمز بیش از گذشته روی گیمرها معطوف شده است.

در گزارش این نشریه آمده، دستگاه جدید اپل نسبت به گذشته قوی‌تر شده، از یک ریموت جدید که به عنوان کنترلر به کار می‌رود بهره می‌برد و یک فروشگاه اپلیکیشن مجزا برای دریافت بازی‌ها برای آن نیز در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود اپل تی‌وی جدید با قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.

با توجه به اینکه گیمرهای حرفه‌ای از مشتریان پر و پا قرص ایکس‌باکس وان مایکروسافت یا پلی‌استیشن 4 سونی هستند، ولی اپل تی‌وی‌ جدید می‌تواند مخاطبان خاصی را تحت پوشش قرار دهد که نمی‌خواهند زیاد برای خرید کنسول هزینه کنند و وقت زیادی را صرف انجام بازی‌های ویدیویی نخواهند کرد.

در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود این دستگاه با یک پردازنده‌ی A8 اپل، فضای ذخیره‌سازی افزایش یافته و دستیار مجازی سیری عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات