تصویر منتسب به گوشی C1 نوکیا فاش شد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
هر چند نوکیا تا سال ۲۰۱۶ میلادی اجازه‌ی تولید گوشی یا نام خود را ندارد، اما این قرارداد نوکیا را از تحرک بازنداشته است و به‌طراحی گوشی ادامه می‌دهد.
تبلیغات

نوکیا در گذشته نیز نشان داده که با استفاده از پلتفرم اندروید قصد بازگشت به بازار گجت‌های موبایل را دارد. در روزهای گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی در مورد معرفی گوشی نوکیا با سیستم اندروید توسط نوکیا با نام سی ۱ بوده‌ایم؛ اما این بار تصاویر فاش شده، این گوشی را در واقعیت به نمایش می‌گذارند.

همان طور که در تصویر می‌بینید به نظر می‌رسد سی ۱ نوکیا دارای سیستم‌عامل اندروید با لانچر اختصاصی Z Launcher این شرکت خواهد بود. همچنین تشابهاتی بین تبلت ان ۱ و این گوشی در زمینه‌ی سخت‌افزاری و طراحی نیز دیده می‌شود. به علاوه به نظر می‌رسد شاهد نسبت تصویر به بدنه‌ی خیره‌کننده در گوشی جدید نوکیا خواهیم بود.

انتظار می‌رود سی ۱ نوکیا مجهز به صفحه‌نمایش ۵ اینچ، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی شود. همان طور که از مشخصات فنی گوشی پیدا است شاهد عرضه‌ی تلفنی میان‌رده توسط نوکیا خواهیم بود.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی چه زمانی وارد بازار خواهد شد و آیا نوکیا قصد معرفی آن بعد از شروع سال ۲۰۱۶ میلادی را دارد یا در ماه‌های آینده می‌توانیم شاهد معرفی آن باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات