قیمت و زمان عرضه‌ی گیر اس 2 و گیر اس 2 کلاسیک اعلام شد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵، نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گیر اس ۲ در سه نسخه‌ی گیر اس ۲ کلاسیک، گیر اس ۲ و گیر اس ۲ با قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G رونمایی کرد. حال اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول منتشر شده است.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از ساعت هوشمند جدید خود یا همان گیر اس ۲ در سه نسخه رونمایی کرد. نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در مقایسه با ساعت‌های هوشمند پیشین کمپانی، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را هم از لحاظ طراحی و هم رابط کاربری به خود دیده است. از جمله‌ی کاربردی‌ترین قابلیت‌های این محصول می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن اشاره کرد که با رویکرد مثبتی روبرو شده است.

حال سامسونگ قیمت و زمان عرضه‌ی این ساعت هوشمند را منتشر کرده که علاقمندان می‌توانند تصمیم خود را در رابطه با خرید این محصول نهایی کنند.

مقاله‌های مرتبط:

    براساس اطلاعات ارائه شده، گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در اکتبر ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهند شد. گیر اس ۲ با قیمت ۳۷۹ یورو در بازار آلمان و ۳۴۹ یورو در سایر بازار‌ها به فروش خواهد رسید. گیر اس ۲ کلاسیک نیز برچسب قیمت ۴۴۹ دلاری خواهد اشت. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت گیر اس ۲ با قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G در دست نیست. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند پس از عرضه‌ی گیر اس ۲ روانه‌ی بازار شود.

    نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا قیمت‌های تعیین شده برای این ساعت هوشمند معقولانه است؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات