با قابلیت‌های ساعت Gear S2 سامسونگ آشنا شوید

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
مطالعه 4 دقیقه
شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین محصول پوشیدنی خود، ساعت هوشمند Gear S2 رونمایی کرده است. به کمک SDK ارائه شده برای این محصول، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های متنوعی برای آن ارائه کنند و باید ببینیم آیا سامسونگ می‌تواند در راه توسعه پلتفرم خود برای ساعت هوشمندش موفق عمل کند یا خیر.
تبلیغات

ساعت‌ هوشمند Gear S2 بدون نیاز به گوشی هوشمند، به اینترنت نسل سوم 3G نیز متصل می‌شود. همچنین به کمک SDK توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های جهانی و بومی طراحی کنند. انتظار می‌رود با ورود این SDK به بازار، هزار اپلیکیشن جدید برای ساعت هوشمند در دسترس کاربران قرار گیرد. تاکنون پنج هزار اپلیکیشن در اختیار کاربران ساعت‌های هوشمند Gear قرار گرفته که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است.

همراه با این ساعت، کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری تایزن (Tizen Software Development Kit) نیز عرضه شده که به کمک آن توسعه‌دهندگان می‌توانند برای دستگاه Gear S2 اپلیکیشن‌های مستقل و قوی‌تری بسازند.

اطلاع لحظه‌ به لحظه

اپلیکیشن‌های متنوعی به منظور انجام هرچه سریع‌تر و راحت‌تر کارها و برآوردن برخی نیازهای کاربران، طراحی شده است. برای مثال، به کمک اپلیکیشن ESPN، کاربران می‌توانند از نتیجه‌ی مسابقات ورزشی زنده، تنها با تکان دادن مچ دست مطلع شوند. کاربران همچنین می‌توانند سرخط خبرهای روز جهان را در ۱۰ حوزه‌ی مختلف به کمک اپلیکیشن CNN پیگیری کنند، وضعیت بازارهای محلی و شرکت‌های بزرگ را از طریق Bloomberg Business Watch Face app رصد کنند یا برای آگاهی از اطلاعات و خبرهای بیشتر در حوزه‌ی تجارت، از اپلیکیشن Bloomberg Business Gear S2 app استفاده کنند.

انجام کارهای مختلف روی مچ دست

gear s2 features 1

به کمک ساعت هوشمند Gear S2 دیگر نیازی به استفاده همیشگی از گوشی‌های همراه نیست و بسیاری از کارها، از روی مچ دست کاربر قابل انجام هستند. اگر می‌خواهید سوار ماشین شوید، تنها کافی است بدون بیرون آوردن گوشی‌، از طریق Gear S2 و اپلیکیشن Uber درخواست ماشین کنید تا چند دقیقه بعد، کسی شما را سوار کند. مراکز خدماتی، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها از طریق اپلیکیشن Yelp قابل جستجو هستند و کاربران می‌توانند مسیر آن‌ها را پیدا کنند و با آن‌ها تماس بگیرند. همچنین اگر قصد سفر دارید، به سرعت و با یک نگاه، از مرتبط‌ترین و به‌روزترین اطلاعات، ازجمله هشدار زمان‌های پرواز، با استفاده از اپلیکیشن TripCase مطلع شوید. در کنار همه‌ی این‌ها، مانند یک تاکی‌واکی که به مچ دست شما بسته شده، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Voxer پیام ردوبدل کنید.

gear s2 features 3

استفاده آسان‌تر از ویژگی‌های گوشی همراه هوشمند

با داشتن Gear S2 دیگر نیازی به استفاده از کلیدهای واقعی نیست. به کمک کلید‌های دیجیتال و قفل‌های حقیقی Yale، کاربران می‌توانند به خانه‌شان دسترسی داشته باشند یا کلیدها را در اختیار اعضای خانواده و دوستان‌شان قرار دهند. همچنین قفل‌های هوشمند تهیه شده توسط Unikey تنها با یک تماس دست، باز می‌شوند و کاربران به کمک Gear S2 می‌توانند قفل در خانه و محل کار را باز و بسته کنند.

خرید راحت، آسان و بی‌دردسر

gear s2 features 2

ساعت هوشمند Gear S2 به کاربر اجازه می‌دهد به سرعت به بهترین امکاناتی که برای خرید روزمره نیاز دارد، دسترسی پیدا کند. با اپلیکیشن FidMe تمام کارت‌های وفاداری، کوپن‌ها، و اعلان‌های فروشگاه‌ها مستقیماً به گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌شود و همچنین کاربر می‌تواند از تخفیف‌ها از طریق Groupon’s مطلع شود. به علاوه کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از سیستم پرداخت بارکدی Alipay به سادگی و سرعت، تراکنش خود را تکمیل کرده و از خدمات مختلف برای فروشگاه‌های آفلاین، بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند یا پول نقد، بهره ببرند.

نظارت بر سلامتی

اپلیکیشن Nike+ Running به کاربران اجازه می‌دهد مسافت، زمان و سرعت دویدن خود را در یک نگاه، مشاهده کنند. همچنین کسانی که هنگام دویدن علاقه دارند به موسیقی گوش کنند، نیز به آسانی می‌توانند موسیقی موردعلاقه خود را مستقیماً از روی ساعت هوشمند Gear S2 پخش کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات