ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه مایکروسافت در IFA 2015

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
غرفه مایکروسافت در IFA امسال پر بود از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترهای چندکاره و دستگاه‌های هیبریدی که همگی مبتنی بر ویندوز ۱۰ بودند.
تبلیغات

کنفرانس ردموندی‌ها در IFA 2015 انتظارات کاربران را برآورده نکرد و مایکروسافت بیشتر سعی کرد پس از معرفی چندباره قابلیت‌های ویندوز ۱۰ روی محصولات جدیدی که با همکاری شرکای تجاری‌اش روانه بازار شده است، تمرکز کند. اما غرفه مایکروسافت پر بود از لپ‌ تاپ‌، تبلت‌ ویندوزی، کامپیوترهای چندکاره و دستگاه‌های هیبریدی که همگی مبتنی بر ویندوز ۱۰ بودند.

در نمایشگاه IFA برلین کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده پی‌سی‌های ویندوزی مثل، ایسر، لنوو، ایسوس، توشیبا و... حضور پررنگی داشتند و به معرفی انواع ابزارهای متنوع با ویندوز ۱۰ و CPU اینتل اسکای‌لیک پرداختند.

مایکروسافت به عنوان شریک نرم‌افزاری این کمپانی‌ها برترین محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ این کمپانی‌ها را در غرفه خود جا داده بود تا کاربران بتوانند از نزدیک قدرت سیستم عامل مایکروسافت را روی جدیدترین سخت‌افزارها آزمایش کنند.

بخشی از غرفه مایکروسافت نیز به تلفن‌های هوشمند این کمپانی اختصاص داشت تا کاربران بتوانند با آنها آشنا شوند.

نمایندگان زومیت در IFA 2015 از مهم‌ترین بخش‌های غرفه این کمپانی ویدیویی تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

مشاهده ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات