انصراف موتورولا از عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر موتو 360 (2015)

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) معرفی کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی در نظر داشته تا نسخه‌ای ارزان قیمت از ساعت هوشمند خود را معرفی کند که از این کار منصرف شده است.
تبلیغات

موتورولا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، یعنی موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) رونمایی کرد. به نظر می‌رسد موتورولا در نظر داشته تا نسخه‌ای ارزان قیمت از ساعت هوشمند خود را نیز معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند؛ حال آنکه اخبار منتشر شده نشان از منصرف شدن موتورولا از عرضه‌ی چنین ساعت هوشمندی دارد.

ایمان نعیم، یک طراح صنعتی است که برای کمپانی لنوو کار می‌کند. وی طرحی مفهومی از نسخه‌‌‌‌ای از موتو ۳۶۰ را منتشر کرده که شاید نمایی از نسخه‌ی ارزان موتو ۳۶۰ را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، همچون سایر نسخه‌های نسل جدید موتو ۳۶۰، کلید فیزیکی ساعت در موقعیت ساعت ۲ قرار گرفته است.

از جمله‌ی سایر فاکتورهای ظاهری این گوشی هوشمند می‌توان به حلقه‌ی رنگی تعبیه شده دور ساعت و همچنین طراحی محل اتصال بند به نحوی اشاره کرد که می‌توان انواع مختلف بندها را به راحتی روی ساعت نصب کرد.شواهد امر گویای این نکته است که موتورولا این نسخه از ساعت هوشمند خود را برای جوانان طراحی کرده و احتمالا قیمت تعیین شده برای آن نیز ۳۰۰ دلار بوده است.

Moto360Value Int
Moto360Value int1

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات