گشت و گذاری در دنیای میزکارهای فوق حرفه‌ای گیک‌های کامپیوتر

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 6 دقیقه
کاربران علاقه‌ای زیادی به طراحی میزهای کامپیوتر خود پیدا کرده‌اند و در این مطلب چند نمونه‌ی عالی از چیدمان‌های جذاب میزهای کامپیوتر را گرد هم آورده‌ای
تبلیغات

در عصر حاضر، بسیاری از آدم‌ها وقت قابل‌توجهی از خود را پای کامپیوتر می‌گذرانند و برایشان مهم است که این وقت را در چه فضا و با چه کیفیت و چینشی از وسایل صرف می‌کنند. ولی آیا تاکنون تصوری از میزکار و اتاق گیک‌ها و خوره‌های کامپیوتر داشته‌اید؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب تصاویری را به نظاره بنشینیم که همه شما علاقه‌مندان به تکنولوژی را شگفت‌زده کرده و به فکر فرو خواهد برد.

برای من به عنوان نمونه‌ای از آدم‌هایی که درصد بالایی از وقت روزانه‌ی خود را پای کامپیوتر گذرانده و شبانه‌روز غرق در اخبار و اطلاعات تکنولوژی و امور مرتبط با آن است، همیشه داشتن یک فضای مناسب کاری مهم بوده است؛ فضایی که دسترسی آسان و سریع به ابزار و وسایل دیجیتالی مورد نیازم را بدون جا‌به‌جا شدن‌های اضافه در اتاق فراهم کرده و ضمن بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز، سرعت و راندمان کاریم  در طول شبانه‌روز را افزایش دهد.

طبیعتا اغلب مخاطبین عزیز زومیت نیز فضای روحی و کاری مشابه به من را دارند. همه‌ی خوره‌های گیم، برنامه‌نویسی، هک، آهنگ‌سازی، تدوین، انیمیشن، مجازی‌سازی، بورس، شبکه‌های اجتماعی و برخی دیگر از امور مرتبط با کامپیوتر، ایده‌آلی مشابه با من را در ذهن دارند و رویای داشتن چنین فضای کاری را در سر می‌پرورانند.

اگر چه نگارنده خود می‌داند که تحقق چنین رویایی آن هم با توجه سطح درآمد و قیمت‌های موجود، حتی در بهترین شرایط نیز نه تنها برای من، بلکه برای بسیاری از شما عزیزان نیز به این زودی‌ها محقق نخواهد شد؛ اما بگذارید کمی در دنیای ایده‌آل‌های خود غرق شویم و سفری کنیم به آینده‌های گیکی خودمان و تصور کنیم اگر روزی توانایی ایجاد چنین فضای کاری برای خود داشتیم چه می‌کردیم و چه چیزی را برای خود می‌پسندیدیم. 

در ادامه برخی فضاهای کاری گیک‌های هم صنف و البته خوش‌ذوق را با هم به نظاره خواهیم نشست. با ما همراه باشید.

میز کامپیوتر حرفه ای
میز کامپیوتر حرفه ای
میزکار حرفه ای
میزکار حرفه ای

بعضی از این فضاهای کاری مثل نمونه‌‌های ذیل نگارنده را به یاد اتاق کنترل ایستگاه‌های فضایی می‌اندازد!

میز کامپیوتر حرفه ای
میزکار حرفه ای
میزکار حرفه ای

برخی از گیک‌ها هم ترجیح می‌دهند اجزای داخلی کامپیتر قدرتمند خود را به جای چیدن درون یک کیس کامپیوتر مانند یک قاب به دیوار زده و مهمانان خود را از تماشای چنین صحنه‌ی عجیب و جذابی شگفت‌زده کنند!

میز کامپیوتر حرفه ای
میزکار حرفه ای

شاید گاهی میان لحظات آهنگ‌سازی و کار تولید موسیقی بد نباشد کمی هم بازی کنید!

میز کامپیوتر حرفه ای

گاهی هم چینش چند مانیتور کوچک در کنار هم پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و ترجیح می‌دهید از یک مانیتور ۴۰ اینچ به بالا در رأس بقیه‌ی مانیتورها استفاده کنید؛ شاید برای بهره بردن از لذت بازی با یک کنسول در لابه‌لای کارهای روزانه!

میز کامپیوتر حرفه ای
میز کامپیوتر حرفه ای
میز کامپیوتر حرفه ای

گاهی هم برخی ترجیح می‌دهند فضای کار خود را با نورپردازی‌های خاص جذاب کنند.

میزکار حرفه ای
میز کامپیوتر حرفه ای

شما هم مثل من تحت‌تأثیر این تصاویر قرار گرفتید؟ آیا این تصاویر شباهتی با آنچه شما در ایده‌آل خود برای یک محیط کاری جذاب مدنظر دارید، داشتند؟ شما چه شرایطی را برای محیط کار خود ایده‌آل می‌دانید؟ شاید یک محیط خیلی ساده‌تر و مینیمال‌تر را بپسندید و شاید هم عاشق فضایی پر از گجت‌ها جذاب و متنوع باشید. شاید هم برخی از شما در حال حاضر چنین سفینه‌های جذابی را در اختیار دارید! نظرات، تجربیات و حتی تصاویر محیط کارتان را با ما و کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات