شرکت گیگابایت، مادربورد بادوام Z170X-UD5 را همراه با تاندربولت ۳ معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تایوانی گیگابایت، در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از اولین مادربرد مجهز به استاندارد تاندربولت ۳ تحت عنوان Z170X-UD5 پرده برداشت. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های جدید این مادربرد، زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    گیگابایت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ اولین مادربرد جهان با فناوری تاندربولت ۳ را رونمایی کرد. مادربرد Z170X-UD5 دارای پروتکل تاندربولت ۳ است که به وسیله‌ی ۲ درگاه USB نوع C موجود در پنل پشتی مادربرد قابل استفاده است. در واقع، هر دو قابلیت با استفاده از یک درگاه ارائه می‌شود. تاندربولت ۳ قادر به ارائه‌ی حداکثر پهنای باند ۴۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای به وسیله‌ی تنها یک کابل است. این پروتکل همچنین از دیسپلی‌پورت ۱.۲، USB 3.1 و PCI-E هم پشتیبانی می‌کند.

    GIGABYTE 1

    مادربرد Z170X-UD5 گیگابایت قادر به پشتیبانی از دو نمایشگر با رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ یا یک نمایشگر با رزولوشن 5K است. استاندارد تاندربولت ۳ ارائه شده به وسیله‌ی دو درگاه USB-C، از ویژگی‌های جدیدی مانند پشتیبانی از استاندارد Power Delivery 2.0 به منظور اتصال شاخه‌ایِ ۱۲ گجت مختلف و توان خروجی ۱۰۰ واتی را هم پشتیبانی می‌کند.

    GIGABYTE 2

    از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی مادربرد Z170X-UD5، می‌توان به نرم‌افزار شتاب‌دهنده‌ی اتصال‌های اینترنتی، پشتیبانی از پیکربندی گرافیکی SLI و Crossfire، شکاف PCIe دارای محافظ فلزی، طول عمر بسیار طولانی ۱۰۰۰۰ ساعته‌ی خازن‌های جامد معروف به Black، فناوری بایوس دوگانه و پشتیبانی از پروتکل NVMe با استفاده از کانکتور M.2 برای بهره‌مندی از درایو‌های حالت جامد با سرعت بالا اشاره کرد.

    نظر شما مخاطب‌های عزیز زومیت در مورد مادربرد جدید گیگابایت چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات