ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه اینتل در IFA 2015

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
در دومین روز نمایشگاه ایفا سری به غرفه اینتل زدیم. ویدیو غرفه‌گردی زومیت از اینتل را ازدست ندهید.
تبلیغات

کمپانی اینتل با دست پر به برلین آمد. می‌توان گفت مهم‌ترین بمب خبری اینتل معرفی پردازنده‌های اسکای‌لیک بود که دومین نسل از تراشه‌های اینتل مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری هستند. اینتل پردازنده‌های سری اسکای لیک را برای پاسخگویی به نیازهای پردازشی امروزی طراحی کرده است.

CPU جدید اینتل شامل پردازنده‌های Core M با توان طراحی حرارتی ۴.۵ وات، پردازنده‌های سری K با توان ۱۵ تا ۲۸ وات، پردازنده‌های سری H با توان ۴۵ وات و پردازنده‌های سری S با توان ۳۵ تا ۶۵ وات هستند.

در کنار معرفی انواع پردازنده‌های Core i، سلرون، پنتیوم و زئون، اینتل پردازنده‌های گرافیکی سری HD، GT1، GT2  و ‌‌GT3 را در کنار سایر مدل‌های پردازنده‌ی گرافیکی معرفی کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اینتل پردازنده‌های گرافیکی این کمپانی از نظر قدرت پردازشی در مقایسه با نسل‌های پیشین ۴۰ درصد سریع‌تر شده‌اند.

اینتل همچنین نسخه ارتقاء داده شده کامپیوت استیک خود را معرفی کرد. این کامپیوتر جیبی حالا از پردازنده‌های کم مصرف ولی قدرتمند Core M، که به گفته نایب رئیس اینتل بهترین پردازنده‌ای است که تا کنون تولید شده، استفاده می‌کند.

این کمپانی همچنین از فناوری شارژ وایرلس برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. این شارژر توانی برابر با ۲۰ وات دارد؛ ۴ برابر شارژر‌ بی‌ سیم موجود در بازار. اینتل وعده ارائه‌ی این محصول را در سال ۲۰۱۶ داد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی زومیت از غرفه اینتل در IFA 2015 برلین را تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات