ظرفیت باتری نکسوس 5X ال جی ۲٫۶۲۰ میلی آمپر ساعت است

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به هفتم مهرماه که بنابر شنیده‌ها شاهد معرفی نکسوس‌های جدید خواهیم بود، اطلاعات فاش شده در این خصوص نیز افزایش پیدا می‌کند. در آخرین خبر، ظرفیت باتری گوشی منتسب به نکسوس 5X متعلق به ال‌جی فاش شده است.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر شایعات بسیاری در خصوص نکسوس‌های جدید منتشر شده است. براساس شنیده‌ها نکسوس 5X ال‌جی در جریان مراسمی  که هفتم مهرماه برابر با ۲۹ سپتامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. به احتمال زیاد گوگل در این روز نکسوس توسعه یافته توسط هواوی را نیز معرفی کرده و روانه‌ی بازار خواهد کرد تا غول جستجو امسال با دو گوشی هوشمند به رقابت با سایر محصولات موجود در بازار بپردازد.

آخرین اطلاعات فاش شده از نکسوس ال‌جی نشان از این دارد که این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۲٫۶۲۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. براساس سندی که اخیرا فاش شده، یک گوشی هوشمند از ال‌جی با کد LG-H791 از یک ماژول باتری ۲٫۶۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

براساس اطلاعات پیشین منتشر شده، نکسوس 5X ال جی از مشخصات فنی نظیر صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن وفل اچ‌دی، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه USB 3.0 نوع C روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به بلندگوی دو گانه تعبیه شده در قسمت جلوی گوشی به همراه دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین خودگرفت (سلفی) اشاره کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که قیمت این گوشی هوشمند ۴۰۰ دلار بوده و در مراسم هفتم مهرماه معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات