آلکاتل گوشی هوشمند پرچم‌دار Idol 3C را معرفی کرد

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
اوایل امسال کمپانی آلکاتل گوشی هوشمند جدیدی در سری پرچم‌داران خود با نام Idol 3 معرفی کرد.
تبلیغات

این گوشی آلکاتل از پردازنده ۶۴ بیتی، نمایشگر ۵.۵ اینچی، بلندگوهای استریو و اندروید 5.0.2 بهره می‌برد که با قیمت بسیار پایین ۲۵۰ دلاری فروش بسیار زیادی بدست آورد. اما آلکاتل ساعاتی پیش نسل جدیدی از گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گوشی هوشمند جدید آلکاتل که می‌توان آن را نسخه‌ا‌ی بروز شده از پرچم‌دار سال قبل به حساب آورد، با نام Idol 3C عرضه خواهد شد. گوشی Idol 3C تنوع رنگی زیادی دارد و می‌توان قاب پشتی آن را به راحتی تعویض کرد.

از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 405 و حافظه رم ۲ گیگابایتی همراه با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی اشاره کرد.

با کارت حافظه جانبی می‌توان ظرفیت ذخیره سازی گوشی را تا 128 گیگابایت افزایش داد. نمایشگر ۵.۵ اینچی دستگاه به رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و از همان تکنولوژی Technicolor Color Enhance که پیش از این در Idol 3 دیده بودیم، بهره می‌برد.

در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی با گشودگی لنز F2.0 و در دوربین جلو از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه مشخص نشده اما با توجه به این موضوع که سخت افزار این گوشی بسیار شبیه به نسل قبل است، به احتمال بسیار زیاد قیمت نیز همان ۲۵۰ دلار خواهد بود. 

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات