آلکاتل گوشی هوشمند چهار اینچی OneTouch Pixi First را معرفی کرد

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
شرکت آلکاتل برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ سری گوشی‌های OneTouch Pixi را روانه‌ی بازار کرد. امسال نیز در نمایشگاه IFA 2015 نسخه‌ی جدیدی از این سری را با نمایشگر ۴ اینچی و مشخصات قابل قبول معرفی کرده است.
تبلیغات

شرکت آلکاتل امسال نیز گوشی جدیدی از سری OneTouch Pixi معرفی کرده است. اگرچه این کمپانی در مورد قیمت آن سخنی به میان نیاورده اما  این گوشی را به مشخصات خوبی مجهز ساخته است. این گوشی که OneTouch Pixi First نام دارد به صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و ضخامت ۹.۷ میلی متری مجهز شده است. بر اساس ادعای آلکاتل، این گوشی در بین گوشی‌های هوشمند۴ اینچی دارای کمترین ضخامت ممکن است.

از دیگر مشخصات گوشی Pixi First می‌توان به پردازنده‌ی اسپردترومِ ۷۷۳۱ با فرکانس ۱.۲ گیگا هرتزی، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی اشاره کرد. دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. 

گوشی Pixi First به ارتباط مخابراتی 3G و باتری با ظرفیت ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که امکان ۳۰۰ ساعت حالت استندبای و ۷ ساعت مکالمه را فراهم می‌کند. این گوشی دو سیم کارته بوده و جنس بدنه‌ی آن از فلز است. Pixi First در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و مسی ارائه می‌شود. این گوشی به زودی با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار خواهد شد.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات