وان پلاس درصدد خرید کارخانه اچ‌تی‌سی در شانگهای است

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی سال بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد و حتی بخشی از کارکنان خود را اخراج و فعالیت کارخانه‌ی شانگهای خود در چین را نیز متوقف کرده است. تولیدکنندگان بسیاری در تلاش برای خرید این کارخانه هستند و به نظر می‌رسد وان پلاس نیز به این جمع پیوسته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی سعی دارد تا با برخی اقدامات از جمله متوقف کردن فعالیت کارخانه‌ی شانگهای، هزینه‌ها را کاهش داده و روند نزولی خود را نیز متوقف کند. به نظر می‌رسد وان پلاس نیز فرصت را غنیمت شمرده و بنابر عکسی که مدیر عامل این شرکت در مقابل مقر اصلی اچ‌تی‌سی در تایوان گرفته است، قصد خرید آن را دارد.

oneplus htc factory 01

لی زوهو، مدیر عامل وان پلاس، با به اشتراک‌گذاری پستی در حساب کاربری ویبو خود، بیان کرد که مسافرت کاری به تایپه داشته و سپس عکسی از خودش در مقابل مقر اصلی اچ‌تی‌سی منتشر کرده است.

آن طور که از شواهد پیدا است وان پلاس امیدوار است تا با خرید کارخانه‌ی شانگهای اچ‌تی‌سی تولید خود را افزایش داده و به درخواست بالای خرید پرچمدار خود پاسخ دهد.

oneplus htc factory 02

البته وان پلاس تنها سازنده‌ای نیست که قصد خرید این کارخانه را دارد، چرا که سازندگانی مانند شیائومی و Qihoo 360 نیز برای خرید آن اقدام کرده‌اند، اما به دلیل پیشنهاد پایین، با پاسخ منفی اچ‌تی‌سی مواجه شده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا وان پلاس موفق به خرید کارخانه‌ی اچ‌تی‌سی در شانگهای شده است یا خیر اما می‌توان از این موضوع مطمئن بود که فروش کارخانه برای بازگشت اچ‌تی‌سی به روند صعودی کافی نیست و این شرکت باید فکری اساسی برای آینده‌ی خود بکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات