فیلیپس با تلویزیون‌های UHD اندروید تی‌وی، پا به IFA 2015 گذاشته است

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
با ظهور تلویزیون‌های اندرویدی جدید، علاقه‌ی مردم به خرید این‌گونه تلویزیون‌های هوشمند هم افزایش می‌یابد؛ مگر اینکه بازی برگردد! برند لوازم الکترونیکی فیلیپس با پرده برداری از ۳ مدل از تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی (4K) با سیستم عامل اندرویدی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵، قصد جذب مصرف کنندگان را دارد.
تبلیغات

 نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ فرصتی برای معرفی فناوری‌های نوآورانه و بروزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سازندگان لوازم الکترونیکی است. شرکت فیلیپس هم با معرفی ۳ مدل از تلویزیون‌های 4K اندرویدی جدید، از قافله عقب نمانده است. در ادامه به معرفی ۳ مدل از تلویزیون‌های جدید ساخت فیلیپس خواهیم پرداخت.

مدل ۹۶۰۰ اولترا اچ‌دی

Filips UHD TV 1

مدل ۹۶۰۰ اولترا اچ‌دی، پرچمدار تلویزیون‌های فیلیپس به شمار می‌رود. این مدل با نمایشگر ۶۵ اینچی در رزولوشن اولترا اچ‌دی (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)، کنترل شبیه به تبلت و کنترل تلویزیون با نرم‌افزار‌های گوشی‌ هوشمند، خود را به رخ رقبا می‌کشد. این مدل دارای سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی ۵.۱ و پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای برای پردازش‌‌های سنگین است. این تلویزیون دارای حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی است که می‌توان به سادگی با وجود سه درگاه USB این مقدار را افزایش داد. این تلویزیون دارای سرویس گوگل پلی هم است که به راحتی می‌توانید نرم‌افزارهای اندرویدی خود را روی تلویزیون نصب کنید.

مدل ۸۶۰۱ اولترا اچ‌دی

Filips UHD TV 2

مدل۸۱۰۶ اولترا اچ‌دی ترکیبی از فناوری چند کاناله‌ی صدا (DTS) همراه با تلویزیون‌های 4K در اندازه‌های ۵۵ اینچ یا ۶۵ اینچی است. مدل یاد شده، دارای ویژگی روشنایی Ambi-light چهار طرفه است که نور پشت تلویزیون را با رنگ‌های تصویر نمایش داده شده هماهنگ کرده و به روی دیوار یا هر سطح پشت سر تلویزیون می‌تاباند؛ به طوری که بیننده، تلویزیون را معلق در هاله‌ای از نور می‌بیند. این ویژگی، نمایشی همه جانبه را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. ویژگی یاد شده همراه با ترکیبی از طراحی باریک و تخت، تجربه‌ی تماشای شگفت‌انگیزی را به بیننده القا می‌کند. البته مانند مدل قبلی، این مدل هم دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ همراه با نرم‌افزارهای گوگل است. حافظه‌ی ذخیره سازی و تعداد هسته‌ی پردازنده‌ی آن هم دقیقا مشابه با مدل قبلی است.

مدل AmbiLux اولترا اچ‌دی

Filips UHD TV 3

تلویزیون مدل AmbiLux اولترا اچ‌دی فیلیپس هم، دارای ویژگی روشنایی Ambi-light محدود به ردیفی از چراغ‌های ال‌ای‌دی در پشت تلویزیون است که با رنگ‌های در حال پخش از نمایشگر یکپارچه می‌شود. ویژگی یاد شده در این مدل با ۹ عدد پروژکتور کوچک (پیکو پروژکتور) جایگزین شده که واقعا تصویر را به روی دیوار پشت سر تلویزیون می‌تاباند. با وجود اینکه این مدل دارای ویژگی‌های کمتر و ضعیف‌تری از دو مدل قبلی است، اما به معنی عدم جذابیت آن نیست. مدل AmbiLux دارای پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای، سیستم عامل اندروید و حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات