مایکروسافت 8 آبان ماه پشتیبانی خود از برخی اپلیکیشن‌های لومیا را متوقف می‌کند

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که در ۳۰ اکتبر مصادف با ۸ آبان ماه، پشتیبانی خود از برخی اپلیکیشن‌های لومیا را متوقف خواهد کرد. این تصمیم مایکروسافت در راستای یکپارچه‌سازی تجربه‌ی عکس و ویدیو در ویندوز است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت از تاریخ ۸ آبان ماه سال جاری از اپلیکیشن‌های Lumia Storyteller، Lumia Beamer، Photobeamer، Lumia Refocus، Lumia Panaroma و Video Uploader پشتیبانی نکرده و بروزرسانی برای آن‌ها ارائه نخواهد کرد.

Storyteller، Beamer، Refocus و Photobeamer دیگر به صورت آنلاین عمل نکرده و از ۸ آبان به بعد بروزرسانی دریافت نخواهند کرد. شما می‌توانید داستان‌های خود که در اپلیکیشن Storyteller ساخته‌اید را مشاهده کنید، اما قادر به دیدن آن‌‌ها بر روی وب نخواهید بود.

در نقطه‌ی مقابل Lumia Panorama و Video Uploader به صورت آنلاین عمل کرده، اما بروزرسانی جدیدی بعد از ۸ آبان دریافت نخواهند کرد. مایکروسافت دلیل این تغییرات را به شرح زیر اعلام کرده است:

هدف ما فراهم کردن تجربه‌ای بی‌نظیر در تمام دستگاه‌های ویندوزی است. برای رسیدن به این هدف باید تمامی اپلیکیشن‌های مهم مرتبط با دوربین و عکس خود را به بهترین نحو ممکن تغییر دهیم. بسیاری از ویژگی‌های لومیا بر روی اپلیکیشن‌های دوربین و عکس ویندوز ۱۰ وجود دارند. ما نمی‌توانیم بازگشت ویژگی خاصی را تضمین کنیم؛ اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تجربه‌ی استفاده از دستگاه‌های ویندوزی را به بهترین حد برسانیم و در این زمینه منتظر نظرات کابران و علاقمندان هستیم.

کاربران حتی پس از ۸ آبان نیز می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و حتی آن را به ویندوز ۱۰ موبایل نیز انتقال دهند؛ اما ممکن است برخی ویژگی‌های آن‌ها به خوبی گذشته عمل نکنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات