کنفرانس سونی در IFA 2015 در ۷ دقیقه

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی چه محصولات جدیدی را در ایفای برلین رونمایی کرد؟ خلاصه‌ی رویداد سونی در IFA را تماشا کنید.
تبلیغات

پریروز سونی کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2015 را برگزار کرد که ما در زومیت آن را به صورت زنده پوشش دادیم. در این مراسم کازو هیرای درباره تلویزیون‌ها، دوربین‌ها و برنامه‌های سونی برای آینده صحبت کرد. همچنین پرچمداران جدید اکسپریا زد 5 و خانواده جدیدی از هدفون‌ها به نام h.ear رونمایی شدند.

سونی با دست پر به IFA 2015 آمده است. در بین تولیدکنندگان برتر تلفن‌های اندرویدی، ژاپنی‌ها تنها کمپانی بودند که در برلین تلفن پرچمدار معرفی کردند. گوشی سونی اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم پرچمداران جدید سونی در سه اندازه مختلف با قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری تقریبا مشابه هستند. تنها تفاوت این تلفن‌ها در ابعاد و رزولوشن نمایشگر آنها است.

چه خبر از تلویزیون سونی؟ سونی در کنفرانس خود به تلویزیون‌های فوق باریک HDR و دوربین‌های دیجیتال قدرتمندش نیز اشاره کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرد که برای تولید محتوای HDR (رنج دینامیکی بالا) با کمپانی‌هایی نظیر آمازون همکاری می‌کند. ژاپنی‌ها در زمینه محصولات صوتی نیز حرف‌هایی برای گفتن داشتند. هدفون‌ سونی h.ear نسل جدیدی از این ابزارها هستند که از کیفیت صدای hi-res پشتیبانی می‌کنند.

اگر تمایل دارید ویدیوی مراسم سونی را ببینید، اما فرصت کافی برای آن ندارید، ما در زومیت مهم‌ترین بخش‌های آن را جمع‌آوری کرده‌ایم. در ادامه می‌توانید کنفرانس سونی در IFA 2015 را به صورت خلاصه در ۷ دقیقه تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات