Runtastic ساعت آنالوگ خود را با قابلیت ردگیری فعالیت‌های سلامتی و ورزشی عرضه کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
Runtastic که به تازگی توسط غول دنیای ورزش، Adidas خریداری شده است، با یک محصول جدید به دنیای گجت‌های پوشیدنی بازگشت. محصول جدید این شرکت ساعت مچی آنالوگی است که قابلیت‌هایی همچون پیگیری فعالیت‌های ورزشی و سلامتی و ارسال این اطلاعات به تلفن هوشمند را دارد. برای آشنایی بیشتر با Runtastic Moment همراه شوید.
تبلیغات

 Runtastic Moment محصول شرکت Runtastic است که در واقع یک شرکت تولید‌کننده‌ی محصولات سلامتی از دستبندهای ورزشی تا اپلیکیشن‌های سلامتی بود و چندی پیش به مالکیت آدیداس در آمد. حالا بعد از گذشت مدتی از خرید این شرکت توسط آدیداس، ساعت مچی جدیدی با طراحی جذاب، عمر باتری طولانی و سنسورهای متنوع برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و سلامتی معرفی شد. 

از جمله سنسورهای به کار رفته در این ساعت می‌توان به سنسور قدم شمار، ثبت مقدار فعالیت، کالریهای سوخته شده و سنسور سیکل‌های خواب اشاره کرد. اما وجه تمایز این ساعت با محصولات مشابه، امکان بردن آن به زیر آب تا عمق ۹۱.۴۴ متری است که بدین ترتیب آن را به یک گجت ضد آب برای شنا تبدیل می‌کند. البته این محصول هنوز قابلیت ردگیری شنای شما را ندارد؛ ولی شرکت سازنده میگوید که  احتمال  دارد که این قابلیت را اضافه کند.

نکته‌ی قابل تمایز دیگر این ساعت در عمر باتری آن است. این ساعت با یک باتری سکه‌ای چیزی حدود ۶ ماه دوام می‌آورد. همچنین اتصال و ارسال اطلاعات از ساعت به تلفن هوشمند نیز از طریق  بلوتوث و با کمک اپلیکیشن مخصوص صورت می‌گیرد. 

این دستگاه همچنین دو سری قیمت دارد. سری Fun و Basic که دارای بدنه فلزی ضد زنگ و بند سیلیکونی با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسد و مورد متفاوت آن‌ها بزرگتر بودن صفحه‌ی ساعت است. مدل‌های Elite Moment  و Moment Classic نیز با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه می‌شوند و یکی از آن‌ها دارای بند چرمی مشکی  و دومی دارای بدنه طلایی، طلایی رزی (مسی کم رنگ) و نقره‌ای عرضه خواهد شد. 

لازم به ذکر است که این اولین و یا تنها محصول شرکت Runtastic نیز نیست. پیش از این نیز این شرکت دستبندی به نام Orbit با صفحه‌نمایش OLED تولید کرده بود که به ثبت و پیگیری فعالیت‌های فردی به صورت ۲۴ ساعته می‌پرداخت. انتظار میرود نسخه‌ی جدید Orbit امسال به بازار عرضه شود. 

همچنین شاید دوست داشته باشید بدانید که Runtastic تنها تولید‌کننده‌ی ساعت‌های آنالوگ معمولی با اینچنین عملکردهایی نیست. در واقع در این رده می‌توان از Withings Activite نام برد. ساعتی سوئیسی با قیمت ۴۵۰ دلار که دارای یک مدل ارزان‌تر و مشابه در طراحی هم هست که البته دیگر ساخت سوئیس نیست. Runtastic Moment و  Withings هر دو دارای صفحه‌های ساده‌ی گرد و ظاهری کلاسیک هستند که با شمارنده‌های کوچک درون صفحه ترکیب شده‌اند. 

Runtastic ماه گذشته با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار توسط آدیداس خریداری شد و در همان موقع اعلام شد که این شرکت در کنار آدیداس به فعالیت خود به عنوان یک نهاد مجزا ادامه خواهد داد.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات