دلجویی وزیر ارتباطات از اپراتورهایی که به اشتباه به آنها اتهام کم فروشی زده شده بود

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است که برای جبران اتهام اشتباهی به برخی اپراتورها درخصوص کم‌فروشی اینترنت، شخصا از اپراتورها دلجویی کرده و به فردی که این خبر را اعلام کرده بود، تذکر داده است.
تبلیغات

محمود واعظی در گفت و گو با ویژه نامه روزنامه ایران به مناسبت هفته دولت در پاسخ به اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتوری که پنج سال متوالی از سوی رگولاتوری به عنوان اپراتور برتر معرفی شده بود، اتهام کم‌فروشی زد، گفت:

من این خبر را زمانی که در سفر بودم شنیدم اما بلافاصله تماس گرفتم که با فردی که تنها براساس یک گزارش این مصاحبه را انجام داده بود، تذکر بدهند.

وی افزود:

همچنین از مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه نیز خواستم با اپراتورهایی که از آنها نام برده شده بود، تماس داشته باشند و از جانب من عذرخواهی کنند.

واعظی افزود:

درعین حال در جلسه پرسش و پاسخ این مساله را برای خبرنگاران بازگو کردم که کم‌فروشی درکار نبوده و این اپراتورها که از آنها نام برده شده است، جزو برترین اپراتورها به حساب می‌آیند. بنابراین کاری که باید برای جبران این اشتباه انجام می‌شد یعنی تذکر به آن فرد و دلجویی از اپراتورها را شخصا پیگیری کردم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات