زد تی ای گوشی هوشمند Axon Elite را معرفی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی زد تی ای ابتدای تابستان سال جاری برند اکسون را برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند رده بالا با قیمت مناسب معرفی کرد. حال این کمپانی در جریان ایفا ۲۰۱۵ از اکسون الیت رونمایی کرده که در بازار اروپا روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

زد تی ای اکسون الیت را در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا از ۲۴ سپتامبر با قیمت ۴۱۹ یورو روانه‌ی بازار خواهد کرد. البته این گوشی‌ هوشمند در ادامه‌ی راه در کشورهایی نظیر ترکیه، تایلند و روسیه نیز عرضه خواهد شد.

اکسون الیت را می‌توان از طریق سه حالت بیومتریک آنلاک کرد که شامل سنسور اثر انگشت، اسکن عنبیه چشم و همچنین از طریق صدای کاربر است. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع TFT، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و می‌توان آن را از طریق QuickCharge نیز شارژ کرد. در این گوشی امکان شارژ از طریق بی‌سیم وجود ندارد. زد تی ای از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسل در پشت گوشی استفاده کرده و سنسور دوربین خود گرفت (سلفی) نیز ۸ مگاپیکسل است. از جمله‌ی قابلیت‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به جی‌پی‌اس، وای فای و بلوتوث نسل چهار اشاره کرد.

ExonEliteInt

فناوری صدای HiFi مورد استفاده در این گوشی هوشمند بسیار کاربردی و جالب است. این فناوری با همکاری دالبی و جی بی ال توسعه یافته است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات