نگاه نزدیک زومیت به ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دیشب در IFA 2015 از ساعت هوشمند گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت رونمایی کرد. ویدیو نگاه نزدیک این ساعت‌ها را از دست ندهید.
تبلیغات

از دو ماه پیش اخبار متعددی در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده بود و تقریبا بخش اعظمی از اطلاعات و مشخصات فنی ساعت هوشمند Gear S2 فاش شده بود.

ساعت سامسونگ گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت روانه‌ی بازار خواهد شد. ضمنا نسخه‌ای از این ساعت هوشمند نیز با قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. از جمله‌ی مشخصات فنی این ساعت هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰، پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های ارتباطی این ساعت هوشمند می‌توان به وای‌فای، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ و همچنین 3G اشاره کرده که با پشتیبانی از eSIM حاصل می‌شود.

گیر اس ۲ مبتنی بر تایزن است و براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ کاربران می‌توانند از ۱۰۰۰ اپلیکیشن توسعه یافته مبتنی بر تایزن در ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

جالب‌ترین ویژگی گیر اس ۲ وجود حلقه‌ی چرخان در حاشیه‌ی ساعت است که با توجه به بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش کوچک، تعامل با ساعت را بسیار تسهیل کرده است. گیر اس ۲ در مقایسه با تمام ساعت‌های هوشمند توسعه یافته توسط سامسونگ به بلوغ رسیده و زیبایی آن محسوس است.

سامسونگ مدعی شده که با یکبار شارژ این ساعت می‌توان برای سه روز از آن استفاده کرد. البته باید ببینیم در عمل هم چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به ساعت هوشمند گیر اس ۲ را تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات