آلکاتل از دو گوشی OneTouch Pop Up و Pop Star با امکان سفارشی‌سازی قاب پشت رونمایی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد حالا نوبت خودنمایی آلکاتل در ایفا ۲۰۱۵ رسیده باشد و این کمپانی دو گوشی وان‌تاچ پاپ‌آپ و وان‌تاچ پاپ‌استار را در جریان این رویداد معرفی کرد. نکته جالب در مورد گوشی‌های جدید آلکاتل امکان سفارشی‌سازی بدنه‌ی آنها است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در این نمایشگاه کمپانی آلکاتل نیز همچون دیگر برندها، فرصت را غنیمت شمرده و از چند گوشی هوشمند جدید از سری Pop در کنار ساعت هوشمند و یک تبلت ۱۷.۳ اینچی رونمایی کرد. هر دو گوشی پاپ‌آپ و پاپ‌استار جزو محصولات میان‌رده به شمار می‌روند که امکان تعویض و سفارشی‌سازی قاب پشتی آنها وجود دارد.

گوشی پاپ‌استار در دو نسخه‌ی 3G و 4G به فروش خواهد رسید. نسخه 3G این گوشی به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6580 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتزی، ۱ گیگابات رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن HD، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است.

مدل 4G این گوشی نیز از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6735P مدیاتک با فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز و معماری ۶۴ بیتی، ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی با امکان پشیتبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین خودگرفت (سلفی) ۵ بهره می‌برد.

alcatel2

اما گوشی پاپ‌آپ که در بین این سه مدل نمونه‌ی قوی‌تر به شمار می‌رود دارای یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۰ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل است. این گوشی در رنگ‌های سیاه، آبی، نارنجی، سفید و قرمز عرضه می‌شود.

هر سه گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و در پاپ‌استار ۴ جی و پاپ‌اپ نیز به صورت همزمان دو سیم کارت فعال است. هنوز درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این گوشی‌های خبری منتشر نشده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات