پرچمدار جدید الجی با نام جی 4 پرو یا جی 4 نوت 18 مهر ماه معرفی می‌شود

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید منتشر شده از کره‌ی جنوبی خبر از معرفی گوشی جدید الجی با نام جی ۴ پرو یا جی ۴ نوت در تاریخ ۱۸ مهر ماه می‌دهند. این گوشی از نظر سخت‌افزاری تشابه زیادی با پرچم‌دار فعلی ال‌جی یعنی جی ۴ خواهد داشت.
تبلیغات

درحالی‌که ال‌جی گوشی پرچم‌دار خود را در فروردین ماه امسال معرفی کرد اما شایعات مختلف خبر از معرفی گوشی جدید از طرف این شرکت می‌دهند و حتی مدیران این شرکت در چند مورد، این موضوع را تأیید کرده‌اند. چو جونو، مدیر بخش موبایل ال‌جی هفته‌ی گذشته این موضوع را تأیید کرد که گوشی جدید بالارده‌ی این شرکت در سه‌ ماهه‌ی چهارم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

ساعاتی قبل چند گزارش متفاوت از کشور کره‌ی جنوبی اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند جدید ال‌جی فاش کردند.

بنابر این گزارش‌ها، الجی جی ۴ پرو یا جی ۴ نوت در کنفرانسی اختصاصی روز ۱۸ مهر ماه معرفی خواهد شد. این تاریخ دقیقاً ۱۰ روز پس از شروع سه‌ماهه‌ی چهارم است و تاریخ مناسبی برای معرفی قبل از رونق دوباره‌ی بازار گوشی‌های هوشمند در اواخر فصل پاییز است.

گزارشی دیگر از کره‌ی جنوبی خبر از معرفی این گوشی با نام جی ۴ نوت می‌دهد. بنابر این گزارش جی ۴ نوت بیشتر مشخصات جی ۴ مانند بدنه پلاستیکی، باتری قابل تعویض، دکمه پاور در پشت گوشی و صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD را دارا خواهد بود. جی ۴ نوت دارای دوربین دوگانه خواهد بود تا به عکس‌های گرفته شده عمق بدهد.

نکته‌ی مبهم در حال حاضر پردازنده‌ی این گوشی است و با توجه به این که گزارش‌ها خبر از ارتقای پردازنده می‌دهند، می‌توان انتظار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ را داشت.

به‌روزرسانی:

عکس‌های منتسب به گوشی جی ۴ پرو یا جی ۴ نوت ال‌جی توسط آژانس استاندارد چین، TENAA، فاش شدند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید شاهد فریمی فلزی و قاب پشتی قابل تعویض از نوع پلاستیک سخت هستیم.

به‌علاوه اسپیکر موجود در قسمت بالای گوشی بزرگ‌تر شده و حسگرهای روشنایی نیز به قسمت سمت چپ بالای گوشی منتقل شده‌اند. در پشت گوشی نیز شکل دکمه‌ی پاور به نوعی است که احتمال وجود حسگر اثر انگشت را بالا می‌برد.

به‌روزرسانی دوم:

ایوان بلس در حساب کاربری توییتر خود مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده و مدعی شد نام آن LG V10 خواهد بود. از مشخصات فاش شده می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، حسگر اثر انگشت، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بوسیله‌ی حافظه میکرو اس‌دی، اشاره کرد.

نکته‌ی جالب دیگر امکان وجود صفحه‌نمایش دوم در این گوشی است. این صفحه‌نمایش کمکی در بالای صفحه‌نمایش اصلی و زیر اسپیکر قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات