زومجی: هفت نکته‌ای که Avengers: Age of Ultron باید برای موفقیت از آنها دوری می‌کرد!

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
فیلم ابرقهرمانی Avengers: Age of Ultron یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال جاری میلادی بود که بازخوردهای مثبت و منفی در پی داشته است. اما اگر توجه کنیم، این قسمت از اونجرز در حد و اندازه‌های قسمت اول ظاهر نشد. زومجی در مقاله‌ای به این مسئله پرداخته است.
تبلیغات

حتما دلیلی دارد که «اونجرز: دوران اولتران» برخلاف اینکه پایان‌‌دهنده‌ی فاز دوم دنیای سینمایی مارول است و بعد از سه سال که تمام ابرقهرمانانِ خفن‌مان را برای ضیافتی دیگر دور هم جمع کرده، هیجان‌انگیز احساس نمی‌شود. حتما دلیلی دارد که فیلم برخلاف اینکه آنها را در نبردی جدی‌تر و تاریک‌تر قرار می‌دهد و دو جین ابرقهرمان و آدم‌بد جدید معرفی می‌کند، اما فاقد اهمیت و تنشی است که سعی در القای آن دارد. حتما دلیلی دارد که «دوران اولتران» برخلاف اینکه در جایی از فیلم به سیم آخر می‌زند و یک شهر را به آسمان می‌فرستد و برای اتفاقاتِ بین‌کهکشانی فاز سوم و جنگ‌های بی‌پایان مقدمه‌چینی می‌کند، بیشتر از اینکه مثل فیلم اول به‌شکل خارق‌العاده‌ای شسته‌رفته احساس شود، مثل پیام بازرگانی خسته‌کننده‌ای از محصولات آینده‌ی مارول است. بعد از ناامید شدن از «دوران اولتران» دنبال این دلایل گشتم که چرا این فیلم نمی‌‌تواند با تمام قابلیت‌هایی که داشت تبدیل به یکی از بهترین‌های مارول شود و چرا دنیاسازی‌های سینمایی علاوه‌بر اینکه می‌توانند جذاب باشند، بدون تاثیرات جانبی هم نیستند!

برای مشاهده هفت نکته‌ای که Avengers: Age of Ultron باید برای موفقیت از آنها دوری می‌کرد! به زومجی مراجعه کنید.

Avengers age of ultron

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات