قرعه‌کشی جشنواره خرید تابستانه گوشی‌شاپ در تلکام ۲۰۱۵ انجام شد

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
قرعه‌کشی جشنواره تابستانه گوشی‌شاپ در خلال نمایشگاه ایران تلکام امسال برگزار شد و آقای آوات محمد امینی برنده خوش‌شانس جایزه سفر به استانبول شد.
تبلیغات

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵ در مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سوی مجموعه ی گوشی شاپ به منظور برپایی مراسم قرعه کشی شفاف و عادلانه در حضور شما همراهان همیشگی، انتخاب و قرعه کشی جشنواره خرید تابستانه و تولد ۱۰ سالگی گوشی شاپ برای خریدارانی که در بازه زمانی ۳۱ خرداد ماه لغایت پانزدهم شهریور سفارش خود را ثبت کرده بودند، با حضور جمعی از هنرمندان معروف سینما و مجری توانمند صدا و سیما جناب آقای شهریاری برگزار شد.

شایان ذکر است در این مراسم پس از ارائه توضیحاتی توسط نماینده گوشی شاپ پیرامون پیشینه و نحوه ی فعالیت این مجموعه، مهندس سهراب رستم پور رئیس اداره فروش الکترونیکی همراه اول نیز در خصوص سامانه های فروش الکترونیکی این اپراتور توضیحاتی را ارائه کردند.

سپس مراسم رسمی قرعه کشی بزرگ با جایزه سفر به استانبول سومین شهر توریستی جهان و اقامت در هتل ۵ ستاره، زیبا و مجلل گرند جواهر، راس ساعت ۱۶ بین شرکت کنندگان در جشنواره خرید تابستانه جهت سفر به کشور ترکیه به همراه یک نفر انجام و جناب آقای آوات محمد امینی از شهرستان مهاباد برنده ی خوش شانس این سفر لوکس و خاطره ساز لقب گرفتند.

البته در صورت تمایل ما این حق را برای خریدار برنده در نظر گرفته ایم که معادل هزینه ی ریالی سفر فوق را دریافت نماید.

پیشنهاد می کنیم جهت مشاهده ویدیو کامل مراسم و اخبار تکمیلی قرعه کشی، به وبلاگ گوشی‌ شاپ مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات