لنوو جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ سری Y را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
لنوو یکی از کمپانی‌هایی است که در ایفا ۲۰۱۵ حضور پر رنگی دارد و با دست پر پا به این رویداد گذاشته است. این غول چینی روز گذشته تعدادی از محصولات خود را معرفی کرد و امروز نیز سراغ رونمایی از کامپیوترهای گیمینگ سری Y رفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 لنوو امروز از لپ‌تاپ و کامپیوترها گیمینگ خود در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ رونمایی کرد. آیداسنتر وای 900 و وای 700 جدید از طراحی زیبا و براق بهره می‌برند و به جدیدترین پردازنده‌های اینتل در کنار ویندوز 10 مجهز شده‌اند. هر دو دستگاه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و سخت‌افزار آنها ترکیبی از پردازنده‌های ۴ هسته‌ای Core i7 نسل ششم اینتل یا ای‌ام‌دی است که از نظر گرافیکی قدرت بالایی دارند و امکان استفاده از دوربین RealSense 3D اینتل به صورت اختیاری فراهم شده است.

y1

یکی از جالب‌ترین امکان این دستگاه‌های بازی امکان ارتقای آسان آنهاست. کیس آنها آنقدر بزرگ هست که از یک مادربرد ATX فول با یک منبع تغذیه (پاور) 1000 واتی را در خود جای دهد. وای 900 لنوو از دو کارت گرافیک قدرتمند پشتیبانی می‌کند که به سادگی با باز کردن قسمت نیمه‌شفاف دستگاه امکان دسترسی به آنها وجود دارد. همچنین فضای کافی برای ارتقای سیستم خنک‌کننده در قسمت بالا و دو فن ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری وجود دارد که خیال شما از بابت خنک بودن سیستم راحت شود.

y2

اما وای 700 بیشتر تعادل میان عملکرد و قابلیت حمل را در نظر داشته و از آخرین نسخه‌ی پردازنده‌های اینتل و ای‌ام‌دی در کنار کارت گرافیک قدرتمند مجزا بهره می‌برد؛ ولی نسبت به وای 900 کم ضعیف‌تر است. البته این دستگاه به اسپیکرها و ساب‌ووفر JBL و نمایشگر لمسی ۱۰ نقطه‌ای مجهز شده و امکان استفاده از دوربین ریل‌سنس 3D اینتل نیز وجود دارد.

Ideacenter Y900 16

در کنار این دو دستگاه دسکتاپ لنوو از لپ‌تاپ Y700 مجهز به ویندوز 10 نیز رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ لنوو نه تنها طراحی بسیار زیبا و جذابی دارند، بلکه سخت‌افزار آنها نیز از آخرین نسخه‌های روز انتخاب شده و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. طراحی جذاب لنوو وای 700 در کنار نور ال‌ای‌دی قرمز رنگ کیبورد و قسمت بیرونی دستگاه سبب شده با توجه به سبک طراحی، قابلیت حمل آسان و مشخصات فنی قابل قبول، این محصول در بین گیمرها طرفداران زیادی پیدا کند.

y3

همچنین لنوو برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر از بازی‌ها روی محصولات خود لوازم جانبی مختلفی را نیز رونمایی کرد. به عنوان مثال می‌توان به هدست گیمینگ سری Y با صدای فراگیر، موس گیمینگ، کیبورد گیمینگ سری Y با کلیدهای قابل تنظیم، پک مخصوص و پد موس ضدآب و با کیفیت اشاره کرد.

قیمت پایه‌ی دستگاه‌های آیدیاسنتر وای 900 و وای 700 به ترتیب ۱۵۹۹ و ۹۹۹ دلار خواهد بود که از ماه نوامبر (آبان) وارد بازار می‌شوند. قیمت پایه‌ی لپ‌تاپ وای 700 نیز ۹۴۹ دلار است که از اکتبر (مهر) فروش آن آغاز می‌شود.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات