توشیبا نوت بوک هیبریدی Satellite Click 10 را با ۱۴ ساعت ماندگاری شارژ معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
توشیبا در جریان رویداد IFA 2015 نوت بوک هیبریدی Satellite Click 10 را معرفی کرد. از ویژگی‌های برجسته این نوت‌بوک هیبریدی سهولت استفاده از آن به صورت نوت‌بوک یا تبلت و همچنین عمر شارژ باتری بالای آن است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

توشیبا نوت بوک هیبریدی جدیدی معرفی کرده است. طبق اعلام توشیبا Satellite Click 10 بهترین کاربرد یک لپ‌تاپ و تبلت را با فقط یک کلیک میسر می‌سازد. با کمک این دستگاه به راحتی می توان از یک نوت‌بوک استفاده کرد و هرگاه که کاربر مایل بود به سادگی از آن بعنوان یک تبلت استفاده می‌کند.

Satellite Click 10 مجهز به پردازنده اتم اینتل، تا ۴ گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی eMMC و البته پشتیبانی از میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت است. همچنین کیبورد کامل این نوت‌بوک هیبریدی  دکمه مخصوص فراخوانی کورتانا جهت دسترسی ساده‌تر به دستیار صوتی مایکروسافت دارد. 

Sat Click10 FullProd tablet 01 1024x768

Satellite Click 10 بیش از ۱۴ ساعت شارژ باتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و مجهز به اسپیکرهای استریو با دالبی دیجیتال پلاس  است.  این دستگاه در سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ در اروپا عرضه خواهد شد و هنوز در مورد قیمت و عرضه‌ی آن در سایر نقاط دنیا اطلاعاتی منتشر نشده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات